ziujo, povedala bi vam d pc ja nazadnje sn bla zalublena u sosolca in to je blo 2let nazaj. On je biu res tooop oseba, sorodna dusa k sn si jo zelela ampk pc js nism bla tkrt se ready za zvezo in tut zdj nvm ce sem in ja sprjaznla sm se s temu, d bova najvec frenda in tut sva. Pc vem d prjatlstvo nkol ni isto kt pred tem k si izpoves ljubezen in se z njemu bom plesala na valeti. Sicr veva to sam midva pa par ljudi sam je kr en grenek priokus, ke se morm z njim drzat in use in ucasih dobim obcutk tko kt useh 7let k sm bla vanga pac kr naenkrat spet obcutm to njegovo ljubezen al pa si jo samo domisljam.
Skratka realno zaljubljena nism bla ze 2 let, biu mi je ksn vsec ne pa kj vec. No in zdj k pac mamo plesne vaje, si menjamo soplesalce in zadnc sm plesala z enmu k ni moj sosolc in pc z njim se nkol nism tk pogovarjala in to. No in k sm prsla do njega me je pogledu od nog navzgor pa do face in pol smo se prjel za roke in sn mela filing d me je k seb potisnu. Pac usi pari so bli bistveno bolj narazn k midva. In tkrt mi je srce zaceu bit 200 na uro. Ucerej sn pa hitela iz wcja na pouk in sva se na vogalu res cis spontano zadela drug u drugega. Reku je tko wooowoowow in js tko recem sam sori in odtecem u razred. Pac nvm ase mi sam sanja al kaj ampak definitivn ga nmorm več izbrisat iz glave. Kaj nej nrdim?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Če prav razumem, pišeš o tvojemu soplesalcu na valeti in prijatelju, v katerega si bila zaljubljena dve leti nazaj, ampak sta zdaj samo prijatelja, občasno pa se ti zdi tudi, da so se vrnili občutki zaljubljenosti izpred let. Prav tako pa pišeš še o nekom drugem, ki si ga spoznala na plesnih vajah za valeto in se ti zdi, da nekaj čutiš do njega, ampak si še precej zmedena in sprašuješ, kako naprej.
Najprej bi ti rada povedala, da so naša čustva in občutki včasih lahko zelo zapleteni in se pogosto tudi spreminjajo. Če nisi prepričana, kaj čutiš do svojega prijatelja, te spodbujam k temu, da razmisliš o svojih občutkih. Si mogoče kdaj razmišljala o tem, kdaj se občutki zaljubljenosti vračajo? Jih kaj sproži? Dobro je, da si za razmislek vzameš nekoliko časa, če se ti pa zdi, da bi se rada o tvojih občutkih pogovorila tudi z njim, ti to toplo priporočam. Glede na to, da sta prijatelja, verjamem, da te bo poslušal in skušal razumeti, prav tako pa je odprta in iskrena komunikacija ključna za razumevanje, ali so občutki obojestranski oziroma kako nadaljevati s prijateljstvom glede na preteklost, ki jo imata. V takšnih trenutkih se je dobro obrniti tudi na ostale prijatelje in prijateljice, ki jih imaš, ki jim zaupaš, oni te pa dobro poznajo. Morda ti bodo lahko ponudili zunanjo perspektivo na celotno situacijo ali podali kakšen nasvet in se boš tako lažje odločila, kaj bo tvoj naslednji korak v odnosu. Seveda pa se lahko odločiš tudi, da se s prijateljem o svojih občutkih ne boš pogovorila, vendar bi ti to vseeno svetovala, v kolikor imaš občutek, da te celotna situacija zelo obremenjuje.
Glede fanta, ki si ga spoznala na plesnih vajah za valeto, pa ti prav tako svetujem, da si najprej vzameš malo časa in razmisliš o svojih občutkih. Kako se počutiš ob njem? Kaj ti je na njem všeč? Bi ga rada bolje spoznala? Če se počutiš pripravljeno, lahko z njim skušaš preživeti nekoliko več časa, saj ga boš tako bolje spoznala in boš bolj jasno vedela, ali ti je všeč ali ne. Prav tako je pomembno, da se zavedaš, da ne rabiš od sebe pričakovati nobenih hitrih odločitev ter do sebe ne čuti prevelikega pritiska glede opisane situacije, saj so tvoja čustva popolnoma normalna in v tvojih letih precej pogosta.
Na priloženem linku ti prilagam še članek o zaljubljenosti, kjer lahko morda najdeš še kakšen odgovor na tvoje dileme in se boš tako lažje odločila, kako naprej.
Verjamem, da je ta situacija zate lahko precej neprijetna, zato ti želim, da bi si vzela dovolj časa za razmislek in da bi se stvari dobro razpletle. Bodi dobro!
Lea Figelj, diplomirana psihologinja (UN)
Ma
Mark
Pozdravljena!
Zelo zanimiva zgodba se ti dogaja v življenju. Pa začnemo povrsti. Glede tega da si bila v enega zaljubljena in on vate in da nista šla skupaj v vezo se mi zdi tvoje dejanje čisto pravilno saj nemorš iti znjemu kar tako če nisi še pripravljena. Zdaj je važno da sta frenda ampak to je normalno da malo drugače funkcionirata ker sta ubistvu na nek način nekaj imela in je takrat prijateljstvo zelo težko. Glede tega sošolca k sta plesala ali te on osvaja? Se ti zdi da te? Misliš da si mu ušeč? To je vse bilo nekaj na hitro lahko da ima crush nate tega verjetno neveš probi se znjim nekako pogovarjati in skleniti neko prijateljstvo mogoče te želi imeti samo za frendico. Samo pogovarji se znjemu in boš vidla kako se obnaša in če bo te potem nekaj usvajal ma definitivno crush nate. Zdej moraš razmisliti ali ti je všeč bi bla rada znjemu ali z unim fantom k si mela ti crush in sta priajtelja samo zato ker nisi pripravljena? Res da te sedaj en fant meša ampak to je življenjska preizkušnja ki jo je usoda ustvarila ker hoče precent kaka oseba si.
Upam da sem kej v pomoč. Lep dan naprej
Lp, Mark
En
Enapunca14
ziujo mark!
Js bi se ti res rada zahvalila za odgovor ka mi je ful pomagu. Pac ja realno sn ugotovila da mi je ta fnt ka naj bi me "osvaju" d mi je usec in ponavad k ga zdj vidm kr postanem. zivcna pa roke se mi zacnejo trest pa uroce mi rata,...skratka ja prznam d mi je usec ampk dvomim d sn js njemu. Lah je zadnjic sam tk pomotoma me potegnu k seb lah sva se sam "pomotoma" zaletela. Lah je pa to bla usoda. Nevem. Vem pa d se ob njemu pocutm to, kar sm in bom se poskusla pogovarjat z njemu k bo prava priložnost. In nvm mogoc mu bom napisala za valentinovo skrivno pisemce. Nism se sigurna. Glede mojga prejsnga crusha, hja tezko ga je gledat kk me gleda z zaljubljenimi mocmi js pa hrepenim za nekom drugim. Srce se mi trga ob tem, hkrati se pa zavedam d ga nkol ne bom zbrisala iz glave. Hvala tii mark, lp