Zdravo ..sem 15letno dekle in nevem ali je to okej ....nikoli nisem bila z punco ker sem mi je to zdelo nagnusno in sem vedno hodila z fanti..ko sem prisla s katerim od mojih bivsih fantom v taksni situacijo ko sva bila horny sem mi nikoli ni zgodilo da ce me je bozal ob spodnjem predelu da sem postala mokra (Nikoli)...no pred 4mesecemi pa sem ugotovila da bi morala dati moznosti tudi puncam da me mogoce bolj privlacijo punce ...spoznala sem eno punco ki je trenutno stara 17 let in sva skupaj tudi 4 mesece ..zelo me privlaci...ni en dan sva skupaj gledali fim v katerem je prislo do sex scene med lejbikama in je postala horny (ceprav se mu zdi da je ona vedno horny ko je polek mene),no rekla mi je na uho da bi ona to pocela meni in da bi mi delala vse kar zelim jaz..seveda sem postala horny..zacela me je bozat,se me dotikat,,in jaaa postala se mokra ..zacela sem jamrati ker je pasala ...zelela sem si delat to..imeli bi vibrator...rekla je tudi da mi jo lahko obdela z jezikom kar me je se bolj vzburilo ...delali sva to in ne obzalujem ..ampak nevem ali to pomeni da sem lejzika...od takrat ko sva to delali sem potrebna na noro...
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Če te prav razumem, prevprašuješ svojo spolno usmerjenost, torej kdo te romantično in/ali spolno (ne)privlači. Razumem željo po definiciji svoje spolne usmerjenosti, saj nam le-te dajejo občutke varnosti in predvidljivosti. Ob tem je vedno pomembno, da si vzameš dovolj prostora in časa, da lahko brez skrbi raziskuješ in poimenuješ svoje občutke. Privlačnost je lahko zelo širok pojem, ki ne zajema nujno samo telesne privlačnosti, ampak, kot napisano, hkrati tudi romantično. Nekatere osebe nas lahko tako privlačijo samo fizično ali samo romantično, druge hkrati fizično in romantično. Vendar se pri tem, ko se definiraš glede na različne vidike privlačnosti, seveda ni treba omejevati.Za zaključek torej, za definiranje same sebe je dovolj časa. Upoštevaj svoja občutja, v dodatno branje pa ti prilagam še povezavo do krajšega članka, ki bolj podrobno raziskuje raziskovanje spolne usmerjenosti: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/
V primeru dodatnih vprašanj sem ti z veseljem na voljo!
Leopold Štefanič, uni. dipl. pedagog in andragogsvetovalnica Legebitra