Pozdrav????
Kakšen mesec nazaj sem imel grozno izkušnjo. Prijatelj je rekel da se obnašam kot punca, in da mu grem zaradi tega naživce. Že od majhnega sem se raje družil s puncami. Nisme se rad igral s fanti, sploh pa ne z avtomobilčki, traktorji itd. V tistem trenutku sem se počutil tesnobno. Vprašal sem se kdo sploh sem.
Kaj naj naredim?
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala, da si se odločil deliti svojo stisko z mano. Opisuješ, da si se počutil tesnobno, ko ti je prijatelj rekel, da se obnašaš kot punca. Če te pravilno razumem, se sprašuješ o svoji identiteti. Bi mi morda lahko zaupal, kaj več o mislih, ki se ti v povezavi s tvojo identiteto porajajo v tvoji glavi? Kako se sicer počutiš? Kakšne odnose imaš z vrstniki, prijatelji, starši?
Zdi se mi pomembno, da si za raziskovanje sebe in svoje identitete vzameš čas. Pri tem ti ni treba hiteti, eksperimentiraš lahko z načinom oblačenja in drugimi vidiki izražanja sebe ter opazuješ, v čem se najbolje počutiš. Predlagam ti, da slediš sebi in svojim občutkom ter se v odnosih z drugimi osredotočiš na to, kako se ob osebi počutiš in kaj čutiš v sebi. V branje ti priporočam spodnji prispevek.
Si se o svojem doživljanju že pogovoril s kom? Morda bi bilo dobro, da bi svoje občutke zaupal tvojemu prijatelju oz. tebi bližnji osebi, ki ji zaupaš. Morda se lahko oglasiš tudi pri svetovalni delavki v šoli in jo prosiš za nasvet oz. pomoč.
V kolikor bi potreboval dodatno pomoč oz. podporo pri raziskovanju svoje identitete se lahko obrneš tudi na svetovalnico Legebitre. Za srečanje se lahko dogovoriš na 01 430 51 44, na 030 361 281 in elektronskem naslovu svetovalnica@legebitra.si.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo pomagal. Če se želiš še o čem pogovoriti, sem ti na voljo.
Vse dobro.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije