Trenutno sn zaklucla os in grem u sredno in imam fanta. Ze kake dve ali pa tri leta opazam da mi je vsec veliko znanih žensk v zadnjih šestih mescih pa ne sam te ki jih vidim na spletu ampak tut kake mimoidoče. Zato ker čakam na sredno solo in ker sn prepričana da sn biseksualka nevem kaj naj s svojim fantom ne me narobe razumet zelo zelo zelo ga mam rada ampak mam občutek da ker ne boma več vsak dan skup bom hotla tako ljubezn doživet z drugimi. Nevem ka naj naredim
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se odločila, da mi zaupaš svoje skrbi. Opisuješ, da ti je v zadnjem času všeč veliko znanih žensk in da ne veš, kako nadaljevati razmerje s fantom. Če te pravilno razumem se sprašuješ o svoji identiteti in spolni usmerjenosti. Najprej bi ti rada povedala, da ni nič nenavadnega, če v zvezi s svojo spolno usmerjenostjo doživljaš zmedenost in dvome. V obdobju mladostništva je povsem normalno, da se pojavljajo takšni dvomi in pomembno je, da si sama do sebe potrpežljiva in da si pustiš raziskovati. Bi mi morda lahko zaupala, kaj več o mislih, ki se ti v povezavi s tvojo identiteto porajajo v tvoji glavi? Kako se sicer počutiš? Kakšne odnose imaš z vrstniki, prijatelji, starši?
Zdi se mi pomembno, da si za raziskovanje sebe in svoje identitete vzameš čas. Pri tem ti ni treba hiteti, eksperimentiraš lahko z načinom oblačenja in drugimi vidiki izražanja sebe ter opazuješ, v čem se najbolje počutiš. Predlagam ti, da slediš sebi in svojim občutkom ter se v odnosih z drugimi osredotočiš na to, kako se ob osebi počutiš in kaj čutiš v sebi. Razmišljanje o lastni spolni usmerjenosti je zagotovo lahko obremenjujoče in pomembno je, da sprejemaš samo sebe in svoje občutke. V branje ti priporočam spodnji prispevek.
Si se morda o svojih občutkih in mislih že pogovorila s kom? Morda bi bilo dobro, da bi svoje občutke zaupala tvoji prijateljici oz. tebi bližnji osebi, ki ji zaupaš.
V kolikor bi potrebovala dodatno pomoč oz. podporo pri raziskovanju svoje identitete se lahko obrneš tudi na svetovalnico Legebitre. Za srečanje se lahko dogovoriš na 01 430 51 44, na 030 361 281 in elektronskem naslovu svetovalnica@legebitra.si.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo pomagal. Če se želiš še o čem pogovoriti, sem ti na voljo.
Prijazen pozdrav,
dr. Urška Žerak, mag. psihologije
Le
Legolover
Ja odnos z vrstniki je super pq tudi z ostalimi ljudmi. Družina pa je bolj tako starša sta ločena ampak to že od nekdaj zato ni bilo nikoli nekega soka za mene ucasih me pa zelo moti da starša ne znata komunicirat eden z drugim. V maju se je zgodil en družaben dogodek in kot naj bi videla neka punca na moji šoli sem zelo veliko gledala po dekletih in je iz tega nastala govorica da palim na ženske ampak ker sem bila v okolju v katerem vem da ni to sprejemljivo se govorico ustavila saj sem vedela da boto vsi na moji strani. Vesela sem da grem iz male podeželske šole v mesto ker me bo poznalo manj ljudi in počela bom lahko več stvari. Vem da se enkrat povedala eni od sošolk ampak je spet prišlo v javnost in sem zaigrala žrtev. Z identiteto pa drugače nimam težav vem kdo sem in zakaj sem.
Uredništvo
Urška Žerak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoj odziv in oprosti za pozen odgovor. Razumljivo, da ti je težko, ker starša ne znata dobro komunicirati med sabo. Najprej naj ti povem, da za slabo komunikacijo med starši nisi kriva ti, verjamem pa, da ti je zaradi tega hudo in bi rada to preprečila. Morda se lahko o tem poskusiš pogovoriti s svojima staršema. Če želiš, mi lahko natančneje pojasniš, kaj te moti pri sodelovanju staršev in kaj si želiš, da bi bilo drugače.
Opisuješ tudi, da si zato, ker se ti zdi, da v okolju, kjer odraščaš, to ni spremenljivo, govorice glede svojih občutkov do drugih zaustavila. Zdi se mi pomembno, da si za raziskovanje sebe in svoje spolne identitete ter usmerjenosti vzameš čas in raziskuješ svoje želje, občutke in počutje. Pomembno je, da si v odnosih z drugimi pozorna na to, kako se počutiš sama s sabo ter kako se počutiš ob drugi osebi. Pri tem lahko razmišljaš ali te druga oseba privlači, ne glede na spol in ne glede na tvojo spolno identiteto. Tudi jaz menim, da je super, da boš šolanje nadaljevala v večjem mestu, kjer se ne boš rabila toliko obremenjevati z mnenjem poznanih ljudi in bodo tvoji občutki sprejeti.
Če se ti bo v prihodnosti zdelo, da bi potrebovala pomoč oz. podporo pri raziskovanju svoje identitete se lahko obrneš tudi na svetovalnico Legebitre. Za srečanje se lahko dogovoriš na 01 430 51 44, na 030 361 281 in elektronskem naslovu svetovalnica@legebitra.si.
Želim ti sproščujoče počitniške dni in vse dobro.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije
Le
Legolover
Hvala za vaš odgovor :) če bom imela še kakšno vprašanje še vam javim.