Pozdravljeni
Stara sem 13 skoraj 14 pred kratkim sem ugotovila, da so mi všeč punce ampak to jaz skrivam pred mamo in prijatelji. Povedala sem moji najboljši prijateljici. Ampak me pa zanima kako naj povem svojim staršem.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
verjamem, da ob misli na razkritje družini čutiš strah in nelagodje. Hkrati pa to, da se jim želiš razkriti pomeni, da si z družino želiš iskrenega odnosa in ob njih biti to kar si.
Si z njimi že govorila o LGBTIQ+ tematikah? Misliš, da bi te podprla?
Predvsem je pomembno, da se razkriješ takrat, ko si za to pripravljena. V primeru, da se čutiš pripravljeno in si tega želiš, predlagam, da si z družinskimi člani iskrena in jim poveš, kaj dejansko čutiš.
Razkritje je hkrati nekaj na kar se lahko tudi pripraviš. V naši svetovalnici si vzamemo čas in gremo skozi različne scenarije odzivov staršev, iščemo besede in stavke, ki so osebam lahko v pomoč. Osebe navadno razkritje začnejo kar s tem, da naravnost povejo, da so npr. homoseksualne, biseksualne osebe ... Ali pa povedo, da so jim všeč npr. ženske, moški, transspolne, nebinarne osebe itd. Če ti je težko načeti pogovor, jima lahko tudi napišeš pismo, a predlagam, da si zraven, ko ga prebereta, saj bosta imela najverjetneje kar nekaj vprašanj, na katera jima lahko odgovoriš le ti. Dobro je imeti v mislih tudi, da je razkritje proces in ne zgolj enkratni dogodek - tako da osebo, ki se razkriva, kot tudi za osebo, ki se ji nekdo razkrije.
Upam, da ti je to v pomoč. :) Če imaš še kakšno vprašanje pa z veseljem nadaljujeva pogovor.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• Ne
Nekdo_pač
Hvala za odgovor
Res mi je težko biti iskrena z mojim dedkom, saj ne podpira LGBT skupnosti. Mami in bratu res želim povedati. Ampak ne je predvsem strah bratovega in dedkovega odgovora, saj naprimer 2019 sem začela poslušati Billie Eilish in sta me skoraj prepričala, da neham, ker je del skupnosti LGBT.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Legebitra
Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Pri razkritju je predvsem pomembno, da slediš sebi in se razkriješ tistim, ob katerih ti je udobno. Na to temo smo napisale članek z naslovom Razkriti se ali ne razkriti se, to je zdaj vprašanje!, ki si ga lahko prebereš tu: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/razkriti-se-ali-ne-razkriti-se-to-je-zdaj-vprasanje/.
Upam, da ti bo v pomoč.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra