Pozdravljeni
Js sem gay in mi je všeč en moj prijatelj in jaz sem všeč njemu zdaj pa nevem kako naj to povem staršem ker sma mi2 z prijateljem par in se dobivama na skrivaj
Lp
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
razkritje staršem in bližnjim nedvomno predstavlja enega bolj pomembnih, a hkrati stresnih dogodkov v življenju. Zato popolnoma razumem tvojo trenutno stisko, ob tem pa menim, da je zelo smiselno, da o tem razmišljaš in iščeš podporo pri iskanju pravega načina zate.
Ker na možnosti in potek razkritja lahko vpliva veliko različnih dejavnikov (odnos s starši, tvoja starost, njihov pogled na spolno usmerjenost itd.) se je na to vedno dobro pripraviti. Pred kratkim smo ravno na to temo napisali prispevek, ki ga najdeš tule in ti je lahko v tem procesu v veliko pomoč.
V vsakem primeru pa mislim, da je dobro, da veš, da je proces razkritja tvoj in da ti ni treba s tem hiteti, če se (še) ne počutiš dovolj pripravljenega.
V kolikor bi želel dodatno podporo se lahko obrneš na nas tudi preko maila: svetovalnica@legebitra.si
Vso srečo in pogumno naprej!
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
svetovalnica Legebitra