Naj bi ti prijateljica povedala da ima fanta in ti ga predstavila ali ne?
Uredništvo
Pozdravljena,
prijateljstva so zapletena in situacije nikoli niso samo enoznačne. Nam lahko o svoji situaciji poveš kaj več, da ti lahko konkretno svetujemo?
Prijazen pozdrav iz uredništva
Ff
Ffi
Pprijateljica mi noče predstaviti svojega fanta.
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
še vedno nisi zapisala kaj več o tej prijateljici. Se dolgo poznata? Je to najboljša prijateljica? Verjamem, da ti ni prijetno, da ti tega ne zaupa, morda se počutiš tudi izdano.
Moraš pa vedeti, da je to osebna stvar prijateljice. Njena odločitev je, komu pove nekaj o sebi in svojih odnosih, ni dolžna razkriti vsega, če se ne počuti v redu s tem. Tako se je morda odločila, da fanta ne želi predstaviti - morda še ni pripravljena, ji je neprijetno, želi imeti bolj zaseben odnos... Dobro je, da takšno njeno odločitev spoštuješ.
Če sta si zelo blizu in si drugače delita veliko glede sebe, jo lahko tudi povprašaš o tem. Pristopiš lahko nežno, ji daš vedeti, da si vesela zanjo in se veseliš, da boš lahko spoznala njenega fanta, jo morda povprašaš, kako sta se spoznala. Tudi na tem mestu pa ji pusti, da se sama ob svojem času odloči, ali ga bo predstavila ali ne.
Srečno,
Patricija Knez, mag. psihologije
Ff
Ffi
Jo imam za najboljso prijateljico. Tudikosem jaz imela fanta sem jo vprasala za mnenje ampak ni bila najbolj navdusenada bi se pogovarjala o tem. Ali se ne prijateljice pogovarjajo o tem?
Uredništvo
Pozdravljena,
kot je zapisala že zgoraj svetovalka, je dobro, da spoštuješ njeno odločitev, kaj ji je udobno deliti in kaj ne. Vsako prijateljstvo je drugačno in ni nujno, da si povesta čisto vse, da sta lahko prijateljici. V pomoč pri komunikaciji o tvojih občutkih glede tega pa si lahko pomagaš s tem prispevkom o učinkoviti komunikaciji.
Prijazen pozdrav iz uredništva