Pozdravljeni
Sama ne nosim ličil dnevno, le ob posebnih priložnostih ali da si kdaj prikrijem kak mozolj. Moj fant pa mi je že večkrat rekel da so mu všeč punce ki nosijo make up in da bi mu bilo všeč če bi ga tudi jaz. Sicer ni direktno rekel da naj ga začnem a vem da si to želi. Rekel je tudi, da bi mu bilo všeč če bi se malo uredila zanj. Razložila sem mu moja stališča glede ličil in da si jih ne želim nositi le zaradi tega, ker je to v današnji družbi pričakovano. Nevem kaj naj storim, ker nočem jih začeti nositi samo zaradi njega a po drugi strani si želim da bi mu bila všeč in privlačna in da ne bi imel občutka da se ne trudim zanj.
kr
kr_ena_1
pol se pa mal zrihtej sam takrt, k veš da bota skupi ---> kompromis
Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila in z mano delila svojo dilemo. Če te prav razumem, ti je težko, ker si želiš ugajati fantu, hkrati pa želiš slediti sebi in svojim vrednotam glede ličenja. Najprej ti bi rada povedala, da je čisto v redu, da ne želiš nositi ličil, saj je to tvoja vrednota in tvoj odnos do sebe. Zelo zrelo je, da si fantu jasno razložila svoja stališča. Razumem, da si želiš, da bi mu bila všeč, saj to pove, da ti je mar zanj.
Predlagam ti, da se s fantom še enkrat odkrito pogovoriš, mu zaupaš, kako se počutiš glede ličil in kaj bi si želela. Prisluhni tudi njemu in njegovim občutkom in stališčem. Pri tem ti je lahko pomoč vsebina o asertivni komunikaciji v ljubezenski zvezi. V zvezi se učimo sprejemati partnerja takšnega, kot je, in ga ne skušamo preoblikovati po svojih željah. Lahko fantu poveš, da se rada urediš zanj, ampak se ne počutiš dobro z ličili in si želiš, da to sprejme.
Morda je fant izrazil, kaj mu je na splošno všeč pri puncah, kar ne pomeni nujno, da mu ti brez ličil nisi všeč. Nekaterim fantom so všeč punce, ki se ličijo, hkrati pa so zaljubljeni v punco, ki jih skoraj ne nosi. Pišeš tudi, da bi se rada uredila zanj. To lahko narediš tudi na druge načine, ki ne vključujejo ličil; npr. si posebej urediš frizuro za zmenek s fantom, si oblečeš oblačila v katerih se počutiš dobro, si nadeneš parfum ipd.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Vse dobro.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije
66
66666666
Več kot kot očitno je, da tipa zanima samo razkazovanje "z manekenko" /urejeno v uredništvu/
Kadar je v igri kaj več kot kazanje, tudi tipi preferirajo "bio in eko itd." in ne, da se ob lizanju še zastrupijo z vsemi silnimi kemikalijami. Ali celo to, da zjutraj po "živahni noči" sploh ne prepoznajo prejšnji večer še izdatno kemično preparirane "spolne partnerice"...
Tako da, če nočeš biti samo "razstavni eksponat", samo parklje čimdlje od njega, mu ne bo težko najti druge "kure", pa tudi ti se iz opisa zdiš čisto dovolj OK, da te bo zapecal kdo, ki te je bolj vreden.
en
enapač
Po mojem mnenju, če bi te fant res imel rad se nebi tako obremenjeval glede tega. Maybe ga je sran in takšne zveze ne končajo dobro. Pomoje si zaslužiš "moškega", ki sprejme takšno kakršno si, ne pa nekšnega dečka, ki mu moreš vse osrečiti, da bo on vesel (na tak način žau res ne gre, razmišljaj na dolgi rok in ne na kratki).