Imam fanta in res dobro se razumeva, ker sva bila že prej zelo dobra prijatelja od najnega zgodnjega otroštva. Kaj naj naredim, da čim dlje obdržim to zvezo?
Ja
Jaz123girl
Hej,
super, da si si našla nekoga. Zveza bo slej ko prej prišla na dan. Ne boš mogla dolgo skrivati. Poleg tega pa - tvoji starši so bili na istem nekoč. Povej jima. Razumela bosta. Če te pa skrbi, potem počakaj. Ampak kot sem rekla - mogla boš povedati.
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Name se obračaš z vprašanjem, ki se navezuje na tvoj odnos s fantom. Zanima te, kako ohranjati odnos in ga obdržati. Podala ti bom nekaj nasvetov, ti pa iz zapisa vzami, kar te najbolj nagovori.
Zelo pomembna je dobra komunikacija. Kaj to sploh pomeni? Pomembno je, da smo do partnerja iskreni in odprti tudi, ko nas nekaj zmoti ali prizadene. Dobro je, da govorimo tudi o manj prijetnih stvari in si lahko povemo karkoli brez strahu, da bi nas druga oseba obsojala. Do druge osebe smo potrpežljivi in jo poslušamo. Pomembno pa je tudi, da v razmerju postavimo meje. Lahko se namreč zgodi, da imamo občutek, da moramo našega partnerja osrečiti in mu ugoditi, sami pa se ob tem ne počutimo najbolje. Kako to naredimo, si lahko prebereš v članku Kako in zakaj se postaviti zase v ljubezenski zvezi?
Potrebno se je tudi zavedati, da sta s fantom v zvezi, a še vedno sta dve različni osebi. Pustita si prostor za druge aktivnosti in druženja s prijatelji. Ti si še vedno ti – imaš svoje prijatelje in hobije, tako kot tudi on. Ko sta skupaj, pa se vajina svetova prepleteta. Nič ni narobe, če se želiš družiti sama s svojimi prijateljicami in on s svojimi prijatelji.
Pomni… V odnosu z drugo osebo se moramo počutiti dobro in varno. Gojiti moramo medsebojno zaupanje, spoštovanje in iskrenost. Seveda v zvezo vlagamo trud in energijo, a hkrati skrbimo zase. Vse dobro ti želim, če pa imaš še kakšno vprašanje zame, mi ponovno piši.
Ana Koščak, dipl. psih. (un)