Dan, kako naj vem, da je fant zaljubljen v mene?
Hvala LP
• Hm
Hmm
Nimam pojma
• čo
čokatebanek
Enostavno povedano mu poveš kakšne občutke gojiš do njega ali nje in on če bo hotel se bo strinjal z tem če pa ne pa nič zato v življenju je polno vzopnov in padcev. Seveda pa so za vse okoli nas naši prijatelji, ki nas podpirajo v kakeršnem koli položaju.
• MU
MUJCEK SIVEK PUFY
Eeee veš kaj! Neven ti povedati, ????
Hmm če mene vprašaš lahko ti kar iz oči bi oči pove, da je vate, nevem
• čo
čokatebanek
Vprašaš ga direktno in mu poveš da ti do njega gojiš takšne in drugačne občutke.
POKRALCULJA povem ti iskreno povej mu da ga ljubiš, ker če ti njega ljubiš pol on tudi tebe ljubi.
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da te zanima, kako izvedeti, če je fant resnično zaljubljen vate. Zelo zanimivo vprašanje, na katerega pa ti, žal, ne morem podati povsem točnega odgovora.
Kdo je fant, ki ga omenjaš? Ga dobro poznaš, ali sta se šele spoznala? Kje oz. kako si ga spoznala? Sta v vsakodnevnih ali le občasnih stikih? Čemu razmišljaš o njegovih čustvih do tebe? Si opazila, da je tudi on tebi všeč ali je razlog kje drugje? Zakaj si želiš izvedeti več o tem, kaj čuti on? Kaj zate pomeni, da je nekdo zaljubljen vate? Si že razmišljala o tem, da je dobro ločiti med zaljubljenostjo in ljubeznijo? Kaj pa o tem, da »biti všeč« ni enako »biti zaljubljen«?
Kadar nam je nekdo všeč (npr. značaj, osebnost, videz …), nam je v njegovi družbi prijetno. Kadar smo zaljubljeni, želimo osebo ob sebi ves čas in njena odsotnost je precej težka. Več o tem si preberi na tej povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/ko-nam-je-nekdo-vsec/
Če nadaljujeva pri zaljubljenosti velja izpostaviti sledeče. Zaljubljenost oz. ljubezen sta zelo lepi, a hkrati tudi zelo zapleteni čustvi. Velja izpostaviti, da med njima obstajajo razlike. Povsem normalno je, da se ljudje zaljubimo. To se zgodi običajno tako, da nas pri človeku privlačijo telesne in značajske lastnosti. Sami si, brez da bi človeka dobro spoznali, naredimo idealno predstavo o tej osebi. V kolikor se naše predstave poenotijo z resničnostjo, pravimo, da lahko zaljubljenost preide v pravo ljubezen. Slednje se lahko zgodi tudi v primeru, če pri človeku, v katerega smo zaljubljeni, spoznamo lastnosti, ki jih tudi sami iščemo pri bodočem partnerju oz. partnerici. Če želiš prebrati več o tem, kaj je zaljubljenost, kaj ljubezen, ter pridobiti informacije na to temo, ti svetujem, da si prebereš prispevke na sledečih povezavah:
https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/dodaj-article-pazaljubljenostge/
https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/?topic=2
Velja izpostaviti, da vsak človek naklonjenost do drugega izkazuje nekoliko drugače. Posamezniki bodo skušali vzpostaviti stik z osebo, ki jim je všeč; drugi bodo le s težavo pristopili do te osebe; tretjim bo nerodno; četrti pa se bodo skušali dokazati. Želim ti sporočiti, da ni jasnega znaka, na podlagi katerega bi lahko brez jasnega vprašanja ugotovila, če si nekomu všeč. Si razmislila o tem, da s fantom vzpostaviš stik in ga vprašaš? Si se o tem že pogovorila s svojimi bližnjimi (npr. prijatelji, starši)? Kako bi ravnala ti, kadar bi ti bila določena oseba všeč? Svetujem ti, da si prebereš prispevke, se pogovoriš z bližnjimi, odgovoriš na zastavljena vprašanja ter se nato odločiš, kako boš ravnala naprej. Verjamem, da je v mladostništvu težko govoriti o zaljubljenosti in ljubezni. Kljub temu pa verjamem, da je vredno, saj lahko v svoj krog ljudi privabiš novo prijetno osebo ali pa odkriješ kaj pomembnega tudi o sebi. Verjamem, da boš našla pravo pot. Če imaš še kakšno vprašanje, pa ti z veseljem odgovorim.
Lepo bodi :)
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike
• MU
MUJCEK SIVEK PUFY
Hvala ti????
• čo
čokatebanek
POKRALCULJA UŽIVAJ V ŽIVLJENJU DOKLER GA ŠE IMAŠ KER NOBEN NE VE SVOJE USODE ZATO NIMAŠ NIČ ZA ZGREŠITI. KAJTI V ŽIVLJENJU JE POLNO KAJ POLNO OGROMNO VZPONOV IN PADCEV IN NA TO SE BO TREBA NAVADITI KAJTI ŽIVLJENJE JE SESTAVLJENO IZ TEGA. DOBRO SI ZAPOMNI TVOJI PRIJATELJI TI VEDNO STOJIJO OB STRANI IN TI BOJO VEDNO PRIPRAVLJENI POMAGATI IN TIU NUDITI NAJVEČ KAR LAHKO.