Pozdravljeni, na morju sem spoznala enga fanta in mi je bil ušeč, imela sma tudi kiss ampak vse se je spremenilo ko sem šla iz morja postal je dry in zdi se mi kot da se sedaj pogovarjam z drugo osebo kot sem se na morju. Nekaj dni za tem sma se zacela kregat ker mu nisem nic odpisala in tudi zaradi česa drugega. Piše si z samimi puncami in občutek imam da to počne vsaki. In občutek imam da me omejuje torej da pričakuje od mene neke stvar in me na nek način sili da mu pošiljam srčke itd. saj mi to tudi napiše. Naslednje leto se spet vidima na morju. Prosila bi za nasvet kaj naj naredim, hvala
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da si na morju spoznala fanta s katerim sta se zbližala, vendar se je njegov odnos do tebe po morju popolnoma spremenil. Sedaj od tebe celo zahteva določene stvari (da mu odpisuješ, pišeš srčke), zaradi česar se počutiš ujeto. Dobila sem vtis, da te ta odnos duši in obremenjuje. Praviš tudi, da si piše še z drugimi puncami in zdi se ti, da je do vsake tak. Zdi se, da ti ta odnos ne prinaša varnosti in udobja. Spodbujam te, da se fantu ne podrejaš in ni ti potrebno ustreči vsaki njegovi želji oziroma še huje zahtevi. V kolikor se v odnosu oziroma ob pogovorih z njim ne počutiš dobro, je čisto vredu ali celo zaželjeno, da tak odnos zapustiš oziroma se od njega nekoliko odmakneš. Na jasen, a sploštljiv način izražaj svoje doživljanje in svoje meje.
Veš, zaljubljenost je faza v partnerskem odnosu, kjer partnerja ne vidimo čisto realno, pač pa vidimo ideal, ki je popoln, brez napak, takšen, kot si ga želimo. Šele ko partnerja bolje spoznavamo, pričenjamo opažati tudi njegove pomanjkljivosti. Prav zato se lahko sprva zdi vse super pravljično, kaj hitro pa se lahko preko spoznavanja odnos med partnerjema ohladi. To je čisto normalno in vredu. Spodbujam te, da o tem, kako se je fant sedaj spremenil, govoriš tudi z njim. Ne obsojaj njegovega vedenja, pač pa mu le pojasni, kaj ti opažaš in kako se ti počutiš ob tem.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije