pozdravljeni,no pac bom kr zacela od zacetka pac js sm se z enim pisala tak ful dolg od sedmega razreda naprej in enkrat sma se pac dodala ful je biu prijazen pac tk res je biu popven pol pa pa sm se do osmega razreda zvedla velik stvari o njemu in pac tk da vec puncam pise isto ko men pac ja in polsma se tudi zacela kregat veckrat tud zrd ene moje sosolke ko je posilala moje bruke naokol mogla bi jo sovrazit zrd tega sam vseen jo ne kr js nemorm glih zamirit enmu cloveku nvm ce je blo res al pa ne on mi je govoriu da druge punce so govorile nj me bloka al pa remuva in tk vedn ko sma se skregala sm se ful zjukala kr mi je ful velik pomenu in tk itak zej je se najbolj dry ko je biu prej tak da nevem kj nj naredim glede njega in moje sosolke prosimm zaa nasvett
hvala
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za ta zapis, ki si ga delila na svetovalnici.
Pišeš o fantu, s katerim si si pisala in ti je zelo všeč. Sedaj si o njem izvedela več stvari, ki so te prizadele. Verjamem, da si se ob tem počutila žalostno, jezno, hkrati pa tudi v dvomih. V dvomih, ker nisi povsem prepričana kaj narediti, glede na to da ti je všeč, čeprav se zavedaš vseh njegovih pomanjkljivosti. Zaradi tega sta se tudi veliko prepirala, kar verjamem, da te je potrlo. Izpostavila si tudi sošolko, ki ti je naredila nekaj, kar te je prizadelo. Kljub temu praviš, da do nje ne gojiš zamere, saj nisi tak človek.
Verjamem, da si ob vsem tem dogajanju žalostna in na trenutke nemočna. Da si želiš najti rešitev, ki bi ti zmanjšala stisko. S tem namenom si se obrnila tudi na svetovalnico. Na žalost ti težko podam bolj konkreten odgovor, ker nisem povsem prepričana kaj te zanima. V kolikor bi si želela, mi lahko bolj podrobno napišeš kaj se je dogajalo s tem fantom in sošolko ter kje konkretno bi si želela naše podpore.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije