ok mam uprašanje kako veš če maš fake friende kr me to tko ze skos matra in nobenmu nemorm povedat k se usi lazejo o men in mi zdej ne zaupajo ceprou nism nc nardila in kako vem keri frendi so fake keri pa ne hahahah
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Na nas si se obrnila z vprašanjem glede prijateljstva. Če te prav razumem, te bolj natančno zanima, kako ločiti prave prijatelje od navideznih / nepravih, "fake". Praviš, da te to ves čas obremenjuje, se o tem s kom težko pogovoriš, in ne razumeš, zakaj ti ostali ne zaupajo.
Zastavljaš si zelo pomembno vprašanje, ki vsakega spremlja vsaj na neki točki v življenju- kako ugotoviti, kdo je pravi prijatelj ali ne. Verjamem, da te to lahko spravlja v stisko. Najprej lahko rečem, da si si na svoje vprašanje delno odgovorila že sama. Zdi se, da je pravi prijatelj tisti, ki ostane s teboj tudi, ko ne gre vse ravno po načrtu, ti stoji ob strani v težavah, se druži s teboj zaradi skupnih interesov, vrednot, zanimanj. Skratka, nekdo, ki ga resnično zanimaš in ti čutiš enako. Napor, trud, da odnos traja, pa mora biti obojestranski. Verjamem pa, da je v obdobju najstništva, v katerem se nahajaš na tem področju veliko nejasnosti, je lahko okolica tudi neprijazna, kritična.
Ko praviš, da se ne moreš o tem z nikomer pogovoriti, predvidevam, da misliš na svoje vrstnike. Predlagam, da se morda obrneš na svoje starše ali šolske svetovalne delavce, tiste, ki jim lahko zaupaš. Super pa, da si zbrala pogum in nam poslala vprašanje! V kolikor te o tej tematiki zanima še več, si lahko prebereš rubriko na spletni strani tosemjaz.
V kolikor imaš še dodatna vprašanja, sem ti na voljo!
Martin Peterka Skobe, dipl. socialni pedagog