Pocutim se zelo ne vredno v moji druzini kot da me nihce nima rad in nevem kaj naj naredim pocutim se zelo nevredno in kot da moji familiji ni mar...in ko grem jest zelo tesko jem in po vsem kar pojem mi je slabo..in bruham ali pa moren nasilo bruhati drugace mi je prevec slabo...imam decka:) pri njem se pocutim zelo super vsaki dan ga skoro vidim med pon-pet...in fa imam zelo rada ceprav me je zelo steah da me bo zamenjal...ker se mi ej to ze zgodilo..saj mu zaupam pa vse samo ne korem mu stalno pisati "upam da me jikoli nebos zamenjal" ker mogoce me bo celo na koncu zamenjal..prevec me je strah ampak je najbolj pomembna oseba v mojem zivlenju zelo ga imam rada in ga nocem izgubiti...in nevem kaj naj.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da se počutiš nevredno v svoji družini. Pojavlja se ti tudi slabost in bruhanje. Kot pozitivno izpostavljaš, da imaš fanta, s katerim se počutiš super. Izpostavljaš pa strah, da te bo zamenjal, ker si imela s tem že izkušnjo. Lahko si predstavljam, da je zelo težko, ko se doma ne počutiš vredno. To je občutek, ki čisto možno lahko povzroča pogoste slabosti, ki jih opisuješ. Ali si s staršema že govorila o tem? Si jima povedala glede svojih občutkov? Odprta komunikacija lahko velikokrat reši marsikaj. Izberi čas, ko se bosta starša res lahko posvetila pogovoru s tabo in vas ne bo nič motilo. Če ti je lažje, se lahko pogovoriš samo z enim od njiju. Lahko se pred tem o svojih skrbeh pogovoriš tudi s prijateljico, morda teto ali s komerkoli, ki mu zaupaš. Prav tako lahko prosiš svetovalno delavko v šoli za pogovor. S tem, ko skrbi delimo, vidimo še drugo perspektivo. Nekaj nasvetov, ki ti lahko koristijo pri pripravi na pogovor s starši, lahko najdeš na povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/mami-oci-imam-problem-se-lahko-pogovorimo/
Kot pozitivne opisuješ občutke glede fanta, saj se z njim počutiš super. Predlagam ti, da fantu večkrat poveš, kako si hvaležna znanj. Poskusi čim bolj uživati v dnevih z njim. Svoje skrbi, ki jih imaš glede tega, da bi te zamenjal, podeli z njim enkrat. Takrat se podrobno o tem pogovorita. Potem pa je bolje, da tega ne odpiraš vsakič, ker mu je lahko res hitro preveč, kljub temu, da te ima rad.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj malo pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, mi piši.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije