Pozdravljeni mene pa zanima kaj lahko naredim Oz. Kako si lahko pomagam ce je umrl moj fant, ki sva bila skupaj 4 leta in zdaj nemorem vec normalno ziveti brez njega in poceti slabih stvari pri sebi..
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
ob prebranem mi je res hudo zate, saj je spoprijemanje s smrtjo ljubljene osebe proces, ki ni zelo lahek, hkrati pa verjetno doživljaš zelo močna čustva. Zelo mi je žal za tvojo izgubo, sem pa vesel, da si nam izkazala zaupanje in nam pisala.
Pri tovrstnih dogodkih ima še posebej veliko vlogo naš socialni krog - se pravi naša družina, sorodniki in prijatelji. Skušaj identificirati ljudi, ki jim zaupaš in s katerimi meniš, da bi se lahko iskreno pogovorila in jim zaupala svoja občutja in težave. To so lahko starši, najboljša prijateljica ali prijatelj... kdorkoli. Že to, da se z nekom pogovoriš in ubesediš, kar te teži, lahko pomaga.
Zavedati se moraš, da so čustva, ki jih doživljaš povsem normalno in da je njihovo doživljanje v redu in sprejemljivo. Pusti si, da jih doživiš in izraziš, nikar jih ne zadržuj v sebi. Več o izgubi in žalovanju si lahko prebereš tukajle. Poslužiš se lahko tudi pisanja dnevnika, kamor dnevno zabeležiš svoja čustva, občutja in razmišljanja - morda se ti ne zdi tako, vendar pomaga.
Če se ti bo vseeno prehudo in boš menila, da rabiš pogovor s strokovnjakom pa te vabim, da pokličeš na brezplačni TOM telefon (tel: 116 111) ali pa preveriš, kdaj bo v naši svetovalnici na voljo psiholog za klepet v živo.
Želim ti vso srečo!
Patrik Senica, mag. psihologije