Ej
Obiskujem osnovno šolo .Kot vsako dekle gledam na svojo postavo.Sošolke so včasih zelo nesramne in me nočejo zaradi moje teže sprejeti medse.Moja najboljša prijateljica se je začela družiti z njimi kar me sicer ne moti.Ampak zdaj se noče več družiti z mano.Zdaj nimam nobene družbe vse sošolke me sovražijo . Pri športni se mi ves čas smejejo. Vsi to vidijo ampak noben ne naredi nič.PROSIM POMAGAJTE
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, ker si zaupala svojo stisko in spregovorila o svoji situaciji. Spoštujem tvoj pogum. Verjamem, da ti je telesni izgled zelo pomemben in ti ni vseeno, kako te drugi vidijo. Če te prav razumem, ti je tudi težko, ker nimaš več prijateljice v šoli in da nihče ne pristopi do tebe, ker si v stiski zaradi posmehovanja. Žal mi je, da se ti to dogaja.
Ali si že komu povedala, kako se počutiš glede njihovega vedenja?
Komu ob sebi bi lahko zaupala svoje občutke glede izključenosti v družbi?
Predlagam ti, da svojo stisko izraziš, kar pa seveda zahteva ogromno poguma. Tudi osebam, ki te spravljajo v stisko lahko poveš, kako se glede zmerjanja in posmehovanja počutiš, pri čemer ostajaj spoštljiva, izhajaj iz sebe in tvojih čustev.
Ob vsem tem se lahko vprašaš tudi, kdo je tvoj pravi prijatelj in kaj ti prijateljstvo pomeni. Predlagam ti, da se pogovoriš tudi s svojo najboljšo prijateljico, kaj se je zgodilo in zakaj so se stvari med vama spremenile.
Rada bi te še vprašala, kako se počutiš v svojem telesu?
V obdobju odraščanja se nam veliko dogaja in tudi naše telo se spreminja, kar je povsem normalno. Ob vsem tem je pomembno, da se sprejemamo in sprejemamo tudi situacije, ki se nam dogajajo, čeprav niso najprijetnejše. Morda se lahko vprašaš, ob kom pa se počutiš dobro in sprejeto.
Pa tudi kaj je tisto, ob čemer se počutiš udobno - so to določene aktivnosti, oblačila, ki jih nosiš?
Pomisli na to, kako neverjetno je tvoje telo in kaj vse zmore!
Pošiljam objem,
Lina Buršič, dipl. psih. (UN)