Precej prepričana sem da sem biseksualna oz. vem da sem.
Pri 11 letih mi je bila prvič všeč punca. Takrat še nisem ugotovila da mi je všeč všeč (kar če pogledam za nazaj je čudno). Od takrat sem imela več crushov na punce kot na fante a oba spola najdem privlačna.
No ko sem spoznala da nisem straight sm se odločila da si pogledam en lgbt film. Začela sem z filmom crush (lejzbicni film), ki pa ga takrat nisem pogledala do konca, ker minje bil preveč naporen ker sem svojo spolno usmerjenost šele spoznavala. Zato sem si pogledala eno gej serijo Young Royals (ki je trenutno moj najljubši tv šov) in ga dobesedno obožujem. Potem sem končno poimenovala svojo spolno ismerjenost.
Oprostite ker sem napisala toliko stvari samo želela sem nekomu povedati tudi če ne bo nihce vedel kdo sem.
Zdaj pa kako naj povem ljudem? Moja družina ni homofobična, a jaz imam velik problem da se odprem ljudem. Kako naj se odbrem ljudem.
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
raziskovanje svoje spolne usmerjenosti zna biti zanimiv proces, včasih malo stresen, včasih prijeten, včasih celo malo strašen, predvsem zato, ker živimo v družbi, kjer se predvideva, da so vse osebe heteroseksualne. Super je, da si v stiku s sabo in da prepoznavaš kdo in na kakšen način te privlači, to je konec koncev običajen del najstniških let. Tudi da posegaš po kakšnih filimih in serijah z LGBT vsebino se mi zdi dobra ideja, saj tudi na tak način lahko spoznavamo kakšne delčke sebe in se povežemo s kakšnim od likov.
Če te prav razumem pa sprašuješ predvsem na kakšen način se razkriti. Ravno na to temo smo nekaj časa nazaj pripravili prispevek, ki ga najdeš tule.
Upam, da ti bo odgovoril na tvoje vprašanje. Sicer pa je pomembno, da veš, da je to komu in kdaj se boš razkrila tvoja odločitev in da ne rabiš hiteti, če te je morda preveč strah ali imaš občutek, da ne boš dobila sprejemajočega odziva. Odpremo se vedno najlažje tistim, s katerimi smo si najbolj blizu in tistim katerim najbolj zaupamo. Ko se odločiš narediti ta korak, torej predlagam, da začneš ravno pri teh osebah pri katerih predvidevaš, da boš dobila ok odziv :).
Lepo bodi,
Eva Margon, mag. prof. socialne pedagogike
svetovalnica Legebitra