alkohol bilo je takole js pa moja setra sma sle na sprehod pred tem pa sem spila cel viski ker sem mislila da bom na vse pozabila imela se demona v sebi ker so mi govorili da je iz mene prihajal drugi glas in ne moj
Kaj lahko naredim da se to ne ponovi
In da mi rejnica in drugi ljudje zaceli zaupat
Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Ana.
Najprej naj se ti zahvalim, da si se s svojim zapisom obrnila na nas. Žal mi je, da doživljaš močne stiske, verjamem da ti ni lahko.
Najprej bi želela poudariti kako pomembno lahko alkohol vpliva na naše telo, sploh v času mladostništva, ko se možgani in celotno telo še vedno razvija. Obstaja ogromno možnosti, ki so bolj učinkovite za blaženje močnih stisk. S tem, ko si se obrnila na nas, si naredila prvi korak, zato ti čestitam!
Težave, ki jih opisuješ niso tako majhne, zato sem tvoj zapis vzela precej resno. Svetujem ti, da se obrneš na strokovno pomoč in se pogovoriš z nekom, ki ti bo pomagal pri spoprijemanju z opisanimi težavami. Napisala si, da si v rejništvu, potem se za začetek lahko obrneš na strokovno delavko, ki vodi tvoj primer na Centru za socialno delo. Verjamem, da ti bo prisluhnila in ti pomagala pri spoprijemanju s tvojimi težavami. Če bo ugotovila, da potrebuješ še kakšeno dodatno pomoč, ti bo svetovala kam se lahko obrneš. Lahko kontaktiraš tudi svojega osebnega zdravnika. To lahko storiš tako, da pokličeš na telefonsko številko, ki je objavljena na spletni strani in poveš kakšne stiske doživljaš. Ena izmed možnosti je tudi, da poiščeš pomoč v bližnjem zdravstvenem domu, ki ima Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov. Tam so zaposleni psihiatri in psihologi, ki so usposobljeni za spoprijemanje z opisanimi težavami.
Želim ti vse dobro in držim pesti zate,Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije