Sem fant in sem star 16let.zmeraj so mi bile usec punce in vecinoma sem bil tudi samo v punce zaljubljen.no ter pri okoli 12 letu sem zvedil za stran porn hub ki sem kasneje odkril gay porn ko se ga prvic videll me je zelo navdusil. Po temu ko se ga odkril sem zmeraj jaz hotel biti tisti ki tobiva penis v rit ter se zdaj zmeraj gledam gay porn ampak zelo malo pa gledam navadni porn hub..obcasno si pa tudi dajem prste v rit in drkam na gay in navadni porn .ampak vseni jaz bi bil v vezi z punco ampak rad bi pa tudi imel sex z fanti.kaj vi mislite ali sem gay in ali si samo jaz dajem prste v rit.
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
najprej hvala za tvoje sporočilo. To, da gledaš gejevsko pornografijo še ne pomeni nujno, da si gej. Ljudje nas privlačijo na različne načine – oseba nas lahko privlači romantično (do osebe čutimo čustveno privlačnost) ali telesno (seksualno privlačnost). Ne glede na to, kaj do osebe čutiš pa je na koncu pomembno predvsem s katero identiteto oz. nalepko se dobro počutiš in se ti zase zdi prava. Pogosto razumemo, da je fant avtomatsko gej takoj ko začuti neko obliko privlačnosti do drugega fanta, vendar temu ni tako. Občutki, tako čustveni kot telesni, se nam pogosto lahko vzbudijo do različnih oseb, vendar je to lahko šele faza raziskovanja ali pa samo npr. seksualna preferenca. Lahko si torej v razmerju s punco in si hkrati želiš spolnih odnosov s fanti. Morda je zate potem bolj ustrezna nalepka biseksualna oseba ali panseksualna oseba, morda pa tudi nič od tega.
Prilagam še kratek prispevek na temo spolne usmerjenosti, ki ti bo morda v pomoč: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra