že nekaj časa opažam da sta mi všeč enaka spola to se je začelo ko sem brala stripe hartstopper in sedaj res nevem ali sem biseksualno usmerjena oseba in rada bi vedela kaj zares sem
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
to, da si začela opažati privlačnost do oseb istega spola, je popolnoma okej. Veliko oseb pride do stika s svojimi občutki in teh vprašanj ravno prek zgodb, knjig, filmov ali stripov — ne zato, ker bi jih te vsebine spremenile, ampak ker nam včasih prvič dajo jezik in slike za občutke, ki so v nas.
Razumem tvojo potrebo, da bi vedela in razumela kdo ti je všeč ter s katero oznako se najbolj poistovetiš. Ob tem se mi zdi pomembno, da veš, da ti ni treba vedeti takoj. Lahko si daš čas za raziskovanje kdo ti je všeč, na kakšen način (kdo te privlači telesno, kdo čustveno, kdo oboje) ter kako se ob drugih osebah počutiš. Oznake, kot so biseksualnost ti lahko pomagajo opredeliti svojo izkušnjo, doživljanje in na koncu tudi identiteto, ni pa nujno. Nekatere osebe oznake uporabijo takoj, druge kasneje, tretje sploh ne – vse to je okej. Pomembno je predvsem, da si dovoliš raziskovati svoje občutke brez pritiska in v svojem tempu. Prilagam še kratek prispevek o raziskovanju spolne usmerjenosti: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/kdo-me-privlaci-raziskovanje-spolne-usmerjenosti/ ter prispevek s pogostimi vprašanji o biseksualnosti: https://kvartir.org/pogosta-vprasanja-o-biseksualnosti/; morda ti bosta v pomoč.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
Zm
Zmedena sova
Ojj! Tudi jaz sm brala heartstopper ( 100 krat????)in tudi meni se dogaja podobno. Mogoče pojdi letos na pride v Ljubljani. Videla boš tudi ali ti je všeč biti s takimi ljudmi!( Če si že gledala heartstopper na Netflixu pol ti priporočam tud Xo Kitty! Poglej vsaj do 3 epizode. )