Pozdravljeni,
obiskujem maturitetni tečaj, lansko leto pa sem uspešno zaključila srednjo frizersko šolo. Na maturitetni tečaj sem se vpisala z namenom, da pridobim splošno maturo s katero bi se vpisala naprej na faks. V preteklosti sem imela hude stiske in težave z mentalnim zdravjem. Zdelo se mi je, da je to minilo, da sem boljše in da sem pripravljena opravljati maturitetni tečaj. Dejstvo je, da je preskok iz 3-letnega programa na maturitetni tečaj ogromen, veliko snovi in malo časa. Zaradi stresa in pritiska sem zopet zapadla v slabe navade in začela s prelaganjem obveznosti. Res se krivim za to, da nisem bila dosledna in nisem redno opravila vseh ocenjevanj. Zanima me če obstaja kakršen koli način, da maturitetni tečaj ponavljam. Samoplačniško ali redno ali pa morda kaj podobnega?  Sedaj tudi poznam način šolanja in tempo samega pouka, zato mi naslednje leto ne bi predstavljalo težav. Res si želim uspešno opraviti splošno maturo in se vpisati na faks.
Lp, Nevem vec
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
dobro je, da se zavedaš svojih občutkov in prevzemaš odgovornost za svoja dejanja. Razumem, kako težko je včasih obvladovati stvari, še posebej, ko se soočaš z izzivi pri pripravi na maturo.
Če razmišljaš o ponovnem obiskovanju maturitetnega tečaja, je najbolje, da se obrneš neposredno na šolo, ki izvaja ta tečaj in jih vprašaš, ali obstaja možnost ponovnega vpisa. Če na šoli ni te možnosti, ne obupaj - obstaja tudi samoplačniško okiskovanje tečaja (Ljudska univerza in podobno). Brezplačno je namreč le prvo redno opravljanje maturitetnega tečaja.
Pomembno je, da se ne obremenjuješ preveč s preteklimi napakami. Namesto tega se osredotoči na to, kaj lahko narediš zdaj, da dosežeš svoje cilje. Ne pozabi, da si močna in sposobna, da premagaš te izzive.
Če potrebuješ dodatno podporo ali nasvet, se lahko ponovno obrneš name. Verjamem pa, da lahko uspeš in dosežeš vse, kar si si zastavila. Držim pesti zate!
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike
• za
zamišljena
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.