rabimm nujno nekooo pomocc prr mojmuuu crushuuuu vem d bo malce cudno za slisat ampk ja : moj crush se klice (ime) in je namrec 6 razred jaz pa 7 ja vem leto razlike sva ampk nc tazga ztu kr age is just a number if there is love so ja on je malo oz veckrat nesramen do mene govori mi grde reci npr: da sm grda, cudna, da smrdim, da sm debela, da me ne mara da mu grem nazivce okj tu me lihk ne moti razn tega d je nesramen ampak nerazumem drugo njegovo stran : pogosto me na kosilu pogleda za kaksne 2-3 sekunde in ko greva mimo drug drugega se samo z ocmi spogledava ( ma tu je normalno ) pol ko sm v blizini njega al stoji kot kip in spogleduje proti meni ali dela neko drugo stvar npr je na telefonu skace al neki se pogovarja in je rdec ku paprika ucasih se tut tko kej nasmeje. Bom dala 2 primera kr mi je njbol blo usec kr se je zgudlo med nama :
1. bila sm na kosilu in 1x me je pogledu ma sm mislila da se motim pol me je 2x pogledu in se nisem motla kr sm ga vidla in njega nazaj gledala pol se je pa nasmehnu in hitr like niti 3 sekunde ni blo umaknu pogled pol pa mi je na callu ( od njegovega prijatelja ) ko sm ga uprasala zkj me je gledu,reku d me je gledu kok sm bla grda in js sm mu rekla ce biti bla grda me nebi gledu in pol je reku zkj te nebi smeu tu mi bloo cudnoo
2. je blo uceri 20.5 sm bla znjimi na trampolinu ( imamo igrisce z trampolini vem supr je ) njegovi frendi so itk bli tm kr brez njih nemore in mi je reku na nesramen nacin d nj ga nehm gledt kr sva se oba gledala direkt v obraz in js sm mu pol zasikala js tebe ne gledm ampak ti mene in pol je on umaknu oz obrnu svoj obraz v drugo stran se zcnu smejat in zardel in v smehu je reku ful prikupno evo ne gledm te. In fatnje so ga zajebavali d je on moj fant in sej veste une reci ane fore in onnn nc ni reku npr dej ustavte se no sj veste d nimam nc plus reko je da ma punco in ni reku nj nehajo
no mene zanima zakajj je tak govori mi da me hjta pol pa je tak pac js mislm d se sam zajebava zmano kr se ostali iz meneee tkuuuu da plissss ce kdu kej ve nj mi tkoj napise kr js zdj nvm al je vame al ni js sm u njega ze skor celo solsko leto in rabim en nasvet o temu pac kaj tu pomen in a je res mozno d je vame alpa da tudi po obnasanju ni. Se opravicujmmmm ka je dolgooo cenee hvalaaaa lovjuuuu guysss<333 plsss najjj kduuu odpiseeee i needdd helppp cene sm prvic tlele
• Po
Pomagačica
Hejla nic nisi predolgo napisala. Ljudje smo si razlicni in s tem ima vsak svojo osebnost, ki jo izraza s stevilnimi dejanji. Nekateri so odkriti in povejo svoja custva na glas, nekateri so pa bolj zadrzani in jih je sram povedati po pravici. Moras se zavedati, da so fantje drugacni kot dekleta in da zenske hitreje "odrastemo" kar pomeni, da nismo vec otrocje in znamo komunicirati in izrazati custva. Glede na to, da je ta fant 6. razred predvidevam, da je na nek nacin se "otrocji". S tem pa ni cisto nic narobe, saj rastete in se razvijate iz otrok v mladostnike. Tam nekje se tudi zacne puberteta, med katero veliko otrok postane sramezljivih in jim je tezko govoriti o ljubezni. Nekoc so govorili, da ce se fant norcuje iz tebe, da si mu vsec. Iz tvojega primera je to mozno, saj njegovo vedenje kaze na to, da si mu vsec vendar tega ne zeli razkriti. Priporocam ti, da ne silis v njega z raznimi vprasanji kot je naprimer "a sem ti vsec". Probaj ostati taksna kot si in ga opazuj se naprej, kako se vede do tebe. Mogoce se lahko probas z njim spoprijateljit in se bosta bolj zblizala in bos lazje ocenila, ce si ti tudi njemu vsec kot je on tebi. Ce prijateljstva nebi zelel se ne obremenjuj. Pocakaj, mogoce rabi cas in se rabi prepricati, da si mu vsec, ce tega se neve. Probaj mu kaksne znake posiljati, da ti je vsec pa se bo mogoce tudi on tebi zaupal, ker nekateri ne zelijo narediti prvega koraka. Le pogumno:)
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Če te torej prav razumem, želiš preveriti, ali vedenje tvojega "crusha" nakazuje na to, da si mu všeč.
Najprej bom naslovila to, da je do tebe nesramen in te zbada. V takšnih primerih (ne glede na to, kdo koga zbada) je dobro, da se zavedamo, kje imamo meje. Kdaj je kakšna šala smešna in kdaj postane žaljiva. Razbrala sem, da se ta fant iz tebe dela norca in ni edini v družbi. In če te to moti, je prav, da poveš. Ni vsaka pozornost, ki nam jo kdo namenja, vedno prava. Če boš morda kdaj začutila, da je zafrkancije preveč, je prav, da izraziš, da ti to ni ok. Dobro je, da znamo svoja občutja izraziti jasno in spoštljivo, temu se reče na asertiven način (več o asertivnosti si lahko prebereš tukaj: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/komunikacija/ ). Če bo zbadanja še vedno veliko in ti to ne bo ustrezalo, se lahko obrneš tudi na kakšno odraslo osebo, ki ji zaupaš, da se to zbadanje konča.
Sedaj se bom posvetila tvojemu osrednjemu vprašanju, torej ali si svojemu "crushu" všeč. Jaz seveda ne morem vedeti, ali si mu res všeč ali ne. Ljudje namreč na različne načine izkazujemo naklonjenost do drugih. Še posebej pri mladih so ti načini kdaj malo manj spretni in je to tudi nekaj normalnega. Postopoma se naučimo izkazati čustva bolj jasno, saj tudi sami bolj vemo, kaj si želimo. Zdi se mi, da to precej okupira tvoje misli, zato te povabim, da malo razmisliš, na kakšen način bi preverila njegove občutke. Morda začneš postopoma, tako da se nekoliko več družita, se pogovarjata in delita pogled na svet. S tem ga boš lahko bolje spoznala, prav tako pa on tebe in videla bosta, ali si ustrezata. Ni treba hiteti, pustita času, da naredi svoje. Morda bosta ugotovila, da je simpatija obojestranska ali pa morda enostranska, tako pač je pri ljubezni. Ta s seboj prinese veliko prijetnih in kdaj tudi manj prijetnih občutkov, gotovo pa nam zaradi nje ni dolgčas.
Želim ti prijetno odkrivanje ljubezenskih poti. Če pa boš imela dodatno vprašanje, nam kar piši.
Lep pozdrav,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (UN)