Zdravo,
6.7.2023 sem začel hoditi s punco in imela sva se zelo lepo, ampak se je to na žalost končalo klavrno, namreč vsakič ko sem prišel domov iz kakršnegakoli zmenka me je mama začela zafrkavati češ da samo za puncami letam in to je povzročilo da sva se skregala in nato se je vmešal še oče, ki me je pretepel, zato sva se začela dobivati "piratsko."
Ko je oče izvedell, da se dobivama "piratsko" me je 9.10.2023 brutalno pretepal in ko sem ga prosil naj neha je rekel da bo nehal dokler se ne razidem z njo. Tako sem naslednji dan (10.10.2023), pustil punco in ker mi je en dan prej oče rekel da me bo pustil pri miru če jo pustim in če o njej govorim laži in neresnice. To sem logično začel govoriti in od tistega dne naprej se ne želi pogovarjati z mano, kar me seveda zelo boli saj mi je še vednk všeč. Nevem pa kako bi ji povedal resnico, zato potrebujem pomoč.
Ar
Arči
AO, pa ti to čisto resno, kaj bi bila mama bolj srečna če ne bi, kot sam navajaš, letal za puncami (od kod mami množina, če si pa bil samo z eno), ampak bi "letal" za fanti.
Tvoj stari pa je tako poglavje za sebe, če je vse kar si napisal res.Je stari že kdaj pomislil, da poišče strokovno pomoč. Pretepsti otroka, zato ker je bil z osebo, ki mu je všeč, bi morale obravnavati pristojne službe.
Pa tudi ti razmisli o kakšni pomoči. Govoriti, izmišljati si laži in neresnice o osebi s katero si se, kot si napisal, imel lepo, je skrajno sprevrženo.
Kot napisano, ti tudi poišči pomoč. V vsakem primeru, če je vse kar si napisal res ali pa samo pri belem dnevu sanjaš z odprtimi očmi. In da si vse to napisal si potreboval dobro leto razmisleka. Bravo. Res di "đek".
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Me res žalosti, da si bil deležen take situacije. Pretepanje s strani staršev ni v čisto nobenem primeru primerno oziroma se smatra kot resno fizično nasilje, ki je po zakonu nedovoljeno. Prosim te, da o tem spregovoriš z nekom odraslim, saj ravnanje tvojega očeta nikakor ni OK.
Lahko te razumem, da si začel govoriti neresnice zaradi stiske, a vedno je resnica boljša pot. Če ti je še vedno všeč pa je to zate še bolj težka situacija. Menim, da je tvoja ideja dobra- torej da ji poveš po resnici. Da ji razložiš celotno zgodbo. Če ti je lažje ji mogoče napišeš? Opraviči se in ji razloži tvojo težko situacijo. Vsekakor je razumljiva njena reakcija, se ti ne zdi? Opravičeno je jezna nate, a tudi ti nisi kriv za dejanja svojih staršev. Kar pa se tiče pretepa s strani očeta - upam, da nasilja nisi več deležen, v nasprotnem primeru te res prosim, da o tem spregovoriš; ali pri zdravnici, ali v šoli - npr. šolski svetovalni službi ali pri kakšen sorodniku. Ali mama za to ve? Če ne, povej tudi njej. O takšnih stvareh je treba spregovoriti.
Le pogumno!
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije