Z fantom sma skupaj 4mesce, in sem se na zacetku pogovarjala s prijatelji s katerimi nisem cutila noc kor prijatelstvo tako kot z moje strani tudi z njihove strani. Fantu tu ni bilo vsec in je zgubil zaupanje. Nato sem se spremenila odstranla vse kar sem imela in zdaj bi koncala ampak se naju vseeno nekaj vabi nazaj drug k drugemk,..zanima me ali mi lahko kako pomagate?
hvala
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Živjo,
kot opisuješ, deluje na prvi pogled kot da te je na začetku motilo partnerjevo nezaupanje, ker si se pogovarjala z ostalimi prijatelji, sedaj, ko sta pa prekinila stike, ti je pa nekako žal, če prav razumem?
Posesivnost in ljubosumje sta lastnosti, ki lahko zares odbijata in odvračata, saj je v tem lahko zaznati vzgib nadzora ali poskusa, da bi nekdo upravljal z nami. V kolikor se ti to upira in si zato zaključila partnerski odnos, lahko narediš primerjavo med lastnostmi partnerja, ki so ti všeč in med tistimi, ki te motijo ter jih v nadalje vzameš v zakup in se na podlagi tega trdneje odločaš v kakšne odnose se želiš oziroma ne želiš spuščati.
V primeru, da je med vama dokončno zaključeno lahko pridobljene podatke uporabiš za svoje prihodnje odločitve glede fantov.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja