Hej,hej
Stara sem 12let, všeč mi je sošolec a nevem kaj naj mu na snapchatu napišem, v smislu ali bi bila par? Ali imate kakšno idejo? Prosim povejte...
Hvala za pomoč
Nekdo
• Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Napisala si da neveš kako fantu povedati da ti je všeč. Na Snapchat mu napiši da si mu zelo pri srcu. Potem počakaš kako se bo odzval. Če se bo odzval pozitivno mu povej da si mu ušeč in vprašaj ga kako on čuti do tebe. Če se odzove negativno ne drezi in posegaj v njega.  Ostanita samo prijatelja.
Če rabiš boljšo pomoč razlago mi javi.
Lp buhtel
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, ti je všeč sošolec in zbiraš pogum, da bi mu to povedala. Sprašuješ se, kako naj bi to sploh naredila.
Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoja čustva, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Prav tako je dobro, da si glede svojih namenov jasna in ne ovinkariš. Povej mu, da ti je všeč in da bi si želela, da bi bil tvoj fant.
Omenila si, da se s fantom pogovarjaš preko spletnih omrežij. Morda je to priložnost, da mu izpoveš čustva, če bi ti v živo morda bilo pretežko. Fant bo imel več časa za odgovor, tako da bo o svojem odgovoru lahko dobro razmislil.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala in ga še malo bolje spoznala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, ki si ga želiš in ki bo hkrati najboljši zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije