v našo šolo je prišel en nov učenec in men je on srednje všeč, in on je šel za mano na bus in skor šel za mano domov, ampak sem ga jaz samo pozdravla in potem je moji prjatlci pisu, da me bo v pon. uprasu če bi bla z njemu in da ni sigurn če sm js vanga. in js ne vem kaj nej mu rečem??? pa še moji starši ne vem kaj bi rekli če bi jim povedala.... Mal sm v njega, ampak ne ful.
KAJ NAJ NAREDIM?
• yo
youngDanceGlory
Pozdravljena,
Počakaj na pravi trenutek in mu potem povej da si v njega. Mislim, da je tudi on vate, drugače nebi šel domov za tabo. Če si mu všeč potem te najbrž veliko gleda, te pohvali, z veseljem posodi stvari ali če mu je včasih nerodno ko govori s tabo. Malo se še prepričaj, če je res napisal, da bi bil s tabo. Drugače pa sledi občutku.
Lp
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Sanči, zdravo!
Kot lahko razberem iz tvojega zapisa, nisi sigurna, kako se odzvati na vprašanje, ali bi z omenjenim fantom postala par. Praviš, da ti je malo všeč, vendar nisi prepričana niti, kako bi se na to odzvali starši. Konkretnega odgovora ti na tvoje vprašanje, žal, ne morem dati.
Vseeno pa, v kolikor nisi povsem prepričana, da ti je ta fant zares všeč, predlagam, da še nekoliko počakaš in ostaneš z njim prijateljica. V tem času se lahko spoznavata, opazuješ kaj ti je pri njem všeč, morda tudi kaj ti pri njem ni všeč in kako se ob njem počutiš. Bolje kot nekoga poznamo, lažje presodimo, ali je v odnosu smiselno narediti korak naprej.
Lep pozdrav,
Amadeja Jurič, mag. psihologije