Sem 19 letna punca in eno leto in pol sem v zvezi. V zvezi nisem srecna. V bistvu ne vem kaj je narobe, saj me ima fant rad, pomenim mu vse. Meni pa nekaj manjka in se sama ne vem kaj in to me dela nesrecno. Ne vem, zelela bi da bi vec hodili na morje, v hribe,... Ampak ne vem ali to spada v zvezo ali ne. Mislim ne vem ali moram imeti partnerja, ki bo to pocel z mano in ker ne, sem zato nesrecna... Ali kaj.. Nimam pojma. Sem ze veckrat razmisljala o koncu zveze, ampak ne uspem najti pameten razlog za to.
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
najprej se moram opravičiti za zamudo pri odgovoru. Vzrok je objektivne narave.
Kolikor lahko razumem, te tvoja zveza s fantom ne osrečuje. Rada bi nekaj več, pa ne veš kaj je to? Skušaj si odgovoriti na naslednja vprašanja:
1) Kaj me osrečuje?
2) Kaj si želim?
3) Kdaj se počutim srečno in izpolnjeno?
4) Ali vem, kje bom čez eno leto, 5 let, 10 let? Kako si takrat predstavljaš življenje?
5) Ali sem sposobna biti sama, brez partnerja? (Kdor ni sposoben živeti vsaj nekaj časa sam, bo tudi v zvezi nesrečen)
6) Ali sem partnerju kdaj povedala, kaj si želim? (Če tega nisi naredila, ne pričakuj, da bo bral tvoje misli in neizrečene želje, ker tega preprosto ne zmore. Niti on, niti kdorkoli drug).
7) Ali imam partnerja resnično rada?
8) Zakaj in čemu sem z njim?
Morda bi ti lažje odgovorila, če bi napisala, kaj je še poleg te partnerske zveze pomembno v tvojem življenju. Šola, morda poklic, morda tvoja primarna družina, morda določeni hobiji? Teh stvari sploh ne omenjaš, so pa zelo pomembne za polno življenje. Partnerska zveza je le delček. Ne more in tudi ne sme biti edina okoli katere se vse vrti. Bojim se, da je pri tebi prav to. Skušaj svoje življenje obogatiti tudi z drugimi dejavnostmi, partnerju povej kaj pogrešaš in potem boš videla, kako se bo zveza razvijala.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja