Bila sem v zvezi z najboljšim fantom. Počutim se, da je bil tisti, pravi zame. Toda sva se ločila. In ne vem kako naprej. Nimam nikogar, s katerim bi se lahko pogovorila o tem. Vsako sekundo pomislim na njega in vse me spominja nanj. Počutim se kot da bom tako obtičala za vedno ... Kakšen nasvet?
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Draga Nikitka!
Veseli me, da si nam pisala. Praviš, da si se razšla s fantom, za katerega misliš, da je bil pravi zate. Težko ti je, saj ti misli ves čas uhajajo k njemu. Ne veš, kako naprej.
Žal mi je, da imaš občutek, da ni nikogar, s katerim bi se lahko o tem pogovorila. Navadno nam je lažje, če se lahko zaupamo kakšni prijateljici ali prijatelju, morda sošolki, sestri ali bratu, staršem. Si prepričana, da ni nikogar, ki bi te bil pripravljen poslušati? Vseeno pa sem tukaj tudi jaz in upam, da se boš počutila nekoliko bolje, če ti povem, da te razumem. Razhod s partnerjem je za vsakogar izmed nas lahko stresen, sploh če smo se z njim dobro ujeli in počutili varno. Če smo bili z zvezo zadovoljni, je razhod še težji, saj smo žalostni, razočarani, lahko celo jezni. Kako se počutiš ti? Karkoli občutiš, je povsem normalno in pomembno je, da si te občutke pustiš čutiti.
Razhod s partnerjem je lahko velika sprememba v življenju, predstavlja lahko velik šok. Marsikdo se počuti tako, kot pišeš tudi ti. Ne vedo, kako naprej, zdi se, kot da bodo za vedno sami, da za njih ni nikogar več. Vendar ne skrbi. Čas prinese svoje. Razhod zahteva, da ga predelamo, sprejmemo, kar pa pogosto terja svoj čas. Sčasoma spomini nekoliko obledijo, čustvene rane se počasi zacelijo, navadimo se novega ritma življenja. Res pa je, da včasih prebolevanje traja nekoliko dlje, včasih pa gre hitro. Odvisno od tega, kaj se nam dogaja trenutno v življenju, kakšni smo kot oseba, koliko smo bili na partnerja navezani.
Svetujem ti, da se kljub temu posvetiš sebi. Usmeriš se lahko v kakšen nov hobi, ki bi te zanimal, ali se posvetiš hobijem, za katere do sedaj ni bilo časa. Tako ti bo čas hitreje minil. Včasih je prebolevanje lažje, ko se zamotimo, saj imamo potem manj časa, da mislimo na osebo, da premlevamo eno in isto. V vsak dan poskušaj vpeti kakšno aktivnost, ki te bo razveselila in motivirala. To je lahko sprehod ali druženje s kakšno sošolko, lahko prebereš kakšno dobro knjigo, pogledaš kakšen film, telovadiš ipd. Sama sebi poskušaj polepšati vsakdan.
Če ti lahko še kako pomagam, pa sporoči.
Lea Prinčič, mag. psihologije