Pozdravljeni,
Zanima me ali je mogoce red flag, da me je fant s katerim se dobivam 3 tedne ze vprasal ce bi bila njegova punca? Fant mi je nenormalno vsec, se imam res lepo z njim, si zaupava, imava komunikacijo, vse kar rabim ampak me je malo strah da je mogoce prehitro? Sva govorila tudi o tem in je rekel da on k ve kaj hoce nemisl cakat pa bluzit. Niti kolegicam si se neupam povedat da sva official ker se jim bo verjetno zdelo cisto prehitro
• Uredništvo
Tanja Kodrič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena
Veseli me, da si s fantom, s katerim se imata lepo, si zaupata in komunicirata. To je res pomembna osnova za odnos. Na tvoje vprašanje ali je »red flag«, da te je že po treh tednih vprašal, če bi bila njegova punca, bi rekla, da ne nujno. Ljudje smo zelo različni. Nekateri hitro vedo kaj želijo, drugi pa potrebujejo več časa, da se odločijo za zvezo. Če fant pravi, da ve kaj hoče in želi, da se opredelita glede vajine zveze, to ni nujno znak naglice. Je pa pomembno, da tudi ti pri sebi veš ali si pripravljena na ta korak in ali čutiš, da je ta odnos pravi zate. Če ti občutek pravi, da je vse v redu, se imaš z njim res lepo, se počutiš varno in nimaš pomislekov, potem ni nič narobe s tem, da vajino zvezo definirata že zdaj. Ni nekega univerzalnega pravila po kolikšnem času naj bi uradno postala par. Prav je takrat, ko se ob tem oba počutita dobro.
Razumem pa tudi, da se bojiš, da te bodo drugi (predvsem tvoje prijateljice) obsojali in da bo izpadlo, kot da prehitevata. Ampak vidva najbolj vesta kaj čutita. Če si srečna, ti tega ni treba skrivati. Prave prijateljice bodo vesele zate. Če pa bodo imele pomisleke, ker ti želijo dobro, pa se lahko o tem tudi iskreno pogovorite, brez sramu in občutka, da delaš kaj narobe.
Vsak odnos ima svojo zgodbo. Poslušaj sebe in svoje občutke, brez strahu, da te bodo drugi obsojali. Če pa ti tudi tvoj občutek pravi, da vse skupaj poteka prehitro, potem imaš seveda vso pravico o tem govoriti s fantom. Če je vajin odnos zdrav, trden in spoštljiv, potem bo to razumel in tudi sprejel. Če sta si res blizu, nekaj dodatnega časa, ki ga potrebuješ, da si prepričana kaj si želiš, ne bi smelo vplivati na vajin odnos ali ga pokvariti. Morda bosta tako zgradila še bolj trdne temelje.
Držim pesti za vaju. Naj vama uspe najti skupen jezik in ustvariti nekaj lepega. Če imaš še vedno dvome in mi želiš še kaj sporočiti, pa mi lahko kadarkoli ponovno pišeš.
Lepo te pozdravljam
Tanja Kodrič, dipl. psihologinja (UN)