Pozdravljeni!
Pred kratkim sem se razšla z fantom saj se nisva razumela, ker se je preveč ukvarjal z drugo punco. Zveza je trajala kar nekaj časa ampak proti koncu zveze sem začela izgubljati čustva do njega, saj mi je zastavljal vedno ista vprašanja in me je že to živciralo. Pred njim sem imela nekaj zvez in vse so se končale dokaj hitro.Nevem ali jaz kaj delam narobe ali sem jaz kriva za prehitre razhode. Sedaj se počutim krivo in mi je težko zakaj vedno moram jaz naleteti na takše zveze,ki se končajo hitro, saj fanti s katerimi sem bila niso bili najbolj pozorno do mene in me niso spoštovali. Moje prijateljice, pa vedno naletijo na fante, ki jih razumejo spošutjejo, se zmenijo zanje in imajo zelo dolge zveze. In glede na to, da sem se razšla z fantom imajo vedno ljudje pripombe glede tega in se preveč obremenjujem z tujimi mnenji in se potem živciram in se sekiram glede tega in imam nato same probleme.
Hvala če odgovorite.
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
V svojem sporočilu pišeš o zvezah, ki si jih imela in katere so bile precej kratke, zaradi česar se sprašuješ, kaj delaš narobe. Prav tako te bremenijo mnenja drugih glede tega. Lahko razumem, da ni prijetno končati zveze in potem še poslušati pripomb drugih oseb.
Skozi vsako izkušnjo se lahko naučimo nekaj novega o sebi in kot si napisala, te dosedanji fanti niso spoštovali in bili pozorni do tebe tako, kot bi si želela. To so res pomembne stvari v odnosu in prav je, da ne pristaneš na odnos s fantom, ki te ne spoštuje! Te izkušnje ti lahko pomagajo, da boš v prihodnje morda bolj pozorna na te stvari pri fantu. Poskušaj fanta čim bolje spoznati, preden se odločiš za zvezo z njim. Želela pa bi ti tudi sporočiti, da si daj čas, saj si stara šele 14 let - si v obdobju, ki je polno sprememb, spoznavanja drugih in same sebe, zato naj se ti ne mudi imeti fanta. Zelo pomembno je, da dobro spoznaš sebe in kaj si v odnosu s fantom želiš, saj boš tako bolj verjetno našla fanta, ki ti bo ustrezal in te spoštoval.
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij