Vsebina je skrita.
• M
M
Zdravo. Tvoje pismo se me je dotaknilo, ker sem pri sebi že velikokrat opazila isto. Trudim se biti dobra in nesebična oseba in rada pomagam drugim, še posebej pri duševnih motnjah. Ampak potem, ko pa nekdo dobi strokovno pomoč in se veliko govori o njem postanem na nek način ljubosumna, ker sama nisem dobila takšne pomoči kot bi želela. Takrat se pocutim manj vredno in žalostno ker veliko ljudi ve za moje probleme pa me nihce ni peljal na pregled da bi me napotili naprej ce bi bilo potrebno. Vem da bi mi veliko ljudi reklo da se trapasto obnasam in da ni dobro da si želim bit bolana ampak tezave bodo tukaj, ne glede na to ali si jih priznam ali pa se pretvarjam da je vse v redu. Vcasih se pocutim ze kot da si izmisljujem ker kadarkoli doma zelim povedat da nisem v redu, druzina omiljuje moje tezave češ "ti sploh ne ves kaj je duševna motnja" Mogoce tudi ti to pocnes zato ker ti drugi ne prisluhnejo dovolj ali zato ker si želiš da bi dobila več pomoči. Ne vem če hodiš k psihologu ali psihiatru ampak mislim da bi bilo zaradi tvojega samoposkodovanja dobro ce bi se z nekom pogovorila o tem. Rada bi ti povedala da nisi edina ki to pocne in da zaradi tega nisi slaba oseba. Ne vem ce sem kaj pomagala ampak upam da ti bo boljše. Ne obupaj!
• i
i
HVALA TI... mi je veliko lazje, ko vem da nisem edina:)))
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej naj se ti opravičim za tako pozen odgovor.
Pišeš da ti je hudo, če se kdo sooča z večjimi težavami kot ti. Takrat se počutiš kot da tvoje težave niso dovolj velike da bi dobile ustrezno pozornost, kar te žalosti in spodbudi k samopoškodovanju ter stradanju. Verjamem da ti takšno vedenje in misli odpirajo številna vprašanja in da si samo želiš, da bi ti nekdo prisluhnil in te skušal vsaj malo razumeti. Samo predstavljam si lahko, kako žalostno in nemočno se počutiš v takšnih trenutkih.
Sprašuješ se zakaj si to delaš, zakaj se tako obremenjuješ in si oviraš pot do tega, da bi ti bilo bolje. Razlage, ki ležijo v ozadju tvojega vedenja so verjetno številne in zahtevajo tvoje lastno raziskovanje čustev, misli in vedenj, ki se tukaj pojavljajo. V kolikor si želiš, da bi ti bilo bolje in bi želela razumeti svoje doživljanje, ti predlagam da se obrneš na svetovalno službo na tvoji šoli, kakšnega psihologa ali drugo obliko strokovne pomoči. Prepričana sem da bi ti že to, da ti nekdo prisluhne in nameni svoj čas, veliko prispevalo k boljšemu počutju.
Omenila si tudi, da se samopoškoduješ. Verjamem, da je takšno vedenje zate neke vrste rešitev, ki ti pomaga da obvladuješ vsa čustva. Upam pa tudi, da se zavedaš da obstajajo bolj konstruktivni načini spoprijemanja, ki delujejo na daljši rok. Predvsem zaradi tega ti res svetujem, da se obrneš na kakšen drug vir pomoči (ki sem ga navedla že zgoraj, več pa si lahko prebereš tudi tukaj.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije