Zdravo vam bi neki zaupala in upam.da mi lahko pomagate pac u sebi.to drzim ze tko 1mesec in nvm kaj naj uglavnem  moj fant me je preko spelta spolno zlorbalja in to tko s tem da me js izsilejval da bo usem povedu moje skirvnosti in z pornogramskimk vsebinami. In zdj me je strah to povedat starsem kaj sele policiji ali pa ustanovi za take.stavri. in zdj mw zanima komu lahko to prijavim in kje s tem mislejno al na spletu al kje da povem u zivo.
Lp
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej bi te rada pohvalila, da si svoj zapis objavila na naši svetovalnici. Praviš, da že dober mesec v sebi držiš dejstvo, da si doživela spletno spolno nasilje in verjamem, da si morala zbrati kar nekaj poguma, da si nam lahko posredovala svoje sporočilo.
Povsem razumljivo je, da se srečuješ z občutki strahu, morda pa so zraven prisotna še čustva jeze, razočaranja, lahko tudi obupa. Morda se zdi, da si v nerešljivi situaciji, a te želim opogumiti, da ukrepaš. Vsekakor ne bi bilo slabo, če se zaupaš staršem ali kakšni drugi osebi, ob kateri se počutiš varno. Zagotovo ti bo lažje, če te bodo v tej situaciji podprli tvoji bližnji.
Močno te spodbujam, da podaš prijavo na policijo, saj sta spolno nadlegovanje in izsiljevanje preko spleta kaznivi. Morda ti bo lažje, če gre s tabo oseba, ki ji zaupaš. Oglasiš se lahko kar na najbližji policijski postaji. Druga možnost je, da policijo kar pokličeš in poveš, da želiš prijaviti nasilje preko spleta. Prilagam ti povezavo do spletne strani Policije, kjer si lahko prebereš več o točno tej tematiki.
Pošiljam ti veliko poguma pri spopadanju z nastalo situacijo. Upam, da veš, da za to nisi kriva sama – za nasilje je vedno odgovoren tisti, ki nasilje izvaja! Poišči svojo zaupno osebo, vedno pa se lahko obrneš tudi na nas. Vse dobro ti želim!
Lea Kopač, mag. psihologije