pozdravljeni,
marca sem imela 20. rojstni dan in s prijateljicami smo se pogovarjale, da ko smo punce stare 20 let dobimo vabilo za presejalni program zora. jaz vabila še nisem prejela. moje prijateljice pa so ga že dobile, čeprav so ime rojstni dan za mano. osebno menim, da je program zora zelo koristen za moje zdravje, zato se ga želim udeležiti. torej zanima me, ali bom vabilo še prejela, ali so me popomoti izpustili?
hvala in lep pozdrav
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena punca 20.
Zelo sem vesela, da z veseljem pričakuješ prvo vabilo v Program Zora in da se zavedaš pomena sodelovanja v programu za tvoje zdravje. S tem vabilom boš vabljena na prvi preventivni ginekološki pregled z odvzemom brisa materničnega vratu. Res je, prvo vabilo v ta program prejmete dekleta po pošti iz Programa Zora, ko dopolnite 20 let starosti. Vabilo v program Zora boš torej zagotovo prejela še v tem letu.
Da te pa ne bo skrbelo, pa lahko sama preveriš kdaj natančno  boš prejela vabilo in sicer na telefonski številki klicnega centra Zora 01-5879-575 ali email naslovu zora@onko-i.si.
Prijazno te pozdravljam,
Tatjana Škornik Tovornik, dipl. san. inž