Pozdravljeni,
se vam že vnaprej opravičujem ker vas morim, ampak res nevem kako in kaj. Tudi če dolgo ne bo odgovora, je vredu, samo da enkrat bo, se ne mudi, saj vem da imate veliko resnejše primere kot mene tukaj. No imam pa nekaj vprašanj glede zoisove štipendije. Koliko mora biti tvoje povprečje ocen v 9. razredu? Ali se šteje tudi 8. razred? In 7.? Koliko priznanj potrebuješ? Ali morajo biti iz državnega nivoja ali pomagajo tudi regijska? Ali se štejejo tudi iz 8. razreda? Jaz sem namreč lani dobila srebrno cankarjevo priznanje- če se ne motim iz državnega nivoja (v 8.razredu). Ali to tudi šteje? Hvala že vnaprej
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
za pridobitev Zoisove štipendije morajo biti izpolnjeni splošni pogoji (državljanstvo v Sloveniji, status dijaka...) in posebni pogoji. Posebna pogoja za pridobitev Zoisove štipendije ob prehodu iz osnovne šole v 1.letnik srednje, sta povprečna ocena v zaključnem razredu osnovne šole najmanj 4,70 (upoštevajo se vse ocene 9. razreda) IN imeti izjemni dosežek  iz znanja, raziskovanja, razvoja ali umetnost. (štejejo zlata in srebrna priznanja ter najvišja mesta na državnih in mednarodnih tekmovanjih na različnih področjih, priznanja za raziskovalne naloge in druga v zadnjih dveh letih).
Vloge se potem točkujejo, meje pa se določijo vsako leto posebaj.
Več si lahko prebereš tudi v Zakonu o štipendiranju.
Vse dobro ti želim :)
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike
• Al
Alisa
Hvala za odgovor. Imam pa še nekaj vprašanj. Ali se štejejo priznanja iz 8. razreda? Ali potrebuješ biti nadarjen učenec?
• Uredništvo
Barbara Možina
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
štejejo se priznanja oziroma dosežki zadnjih dveh let, torej tudi 8. razred. Nadarjenost pa več ni pogoj.
Lp,
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike