Zdravo, imam problem, saj bo potrebno meni izpuluti 2 zoba, ki sta zanic in sicer spodnja. Gre se za desno 6 in pa levo 7. Za desno 6 mam se dva zoba za levo 7 pa enega. Zanima me kak se jih lahko nadomesti in ali bi lahko zobe ki so za tema dvema ki sta za zdret pomaknili naprej, da bi zapolnili prostor mankajocih zob ter potem nebi bilo potrebe po implantantih?
Uredništvo
Stella Sekulić Kelhar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
pomik zadnjih zob naprej za zapolnitev manjkajočih mest bi bil mogoč, vendar zelo zahteven in dogotrajen, ki se redko popolnoma izvede v zadnjem delu zobovja. Običajno se tak premik dela, kadar gre za manjše vrzeli, saj se težko doseže popolno zaprtje brez posledic za ugriz. Za odločitev je ključen pregled pri zobozdravniku ali specialistu ortodontije in Rtg posnetek.
V večini primerov se zato res priporočata implantat, ki je najbolj trajna rešitev ali mostiček, ki je cenejša opcija in zahteva brušenje sosednjih zob.
Lep pozdrav,
Dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.