Ali je fluoriranje zob vključeno v odraslo zobozdravstvo (na zavarovanje mogoče in kako pogosto? ) ali samo v otroško? Pri otroškem so mi vedno to naredili
Uredništvo
Dr Stella Sekulic Kelhar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Kinka,
žal je to del preventivne obravnave le otrok in mladostnikov ter je krito v sklopu ZZZS.
Lep pozdrav, dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.
Ki
Kinka
Do katerega leta potem? Do 18tega ali dokler iams status? Ti lahko pri odraslem naredijo samoplacnisko to storitev koliko stane? Kaj sploh je na zavarovanje pri odraslem?
Uredništvo
Stella Sekulić Kelhar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
otroški in preventivni zobozdravniki spremljajo ustno zdravje otrok in mladostnikov do dopolnjenega 18. leta, nato se je potrebno opredeliti pri splošnem zobozdravniku za odraslo populacijo, ki pa ne izvaja fluoriranja zob. Morda ima kakšen zobozdravnik privatnik to storitev na voljo, a podatka o tem nimam, saj vsak določa svoje storitve glede na potrebe pacientov. Kar se tiče možnosti in kritja storitev v zobozdravstveni ordinaciji za odrasle, ki je del javne mreže, bo najbolje, če si prebereš na spletni strani ZZZS.
Lep pozdrav,
Dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.
Ki
Kinka
Kakšen je argument da fluoriranje zob ni vključeno v odraslo zobozdravstvo in samo otroški izvajajo to storitev?
Uredništvo
Pozdravljeni,
s tem vprašanjem najbolje, da se obrnete na ZZZS, ki vam bodo znali odgovoriti. Če imate še vprašanje o svoji stiski, pa ga lahko zastavite.
Prijazen pozdrav iz uredništva