Hodim v šesti razred imam vse zobe stalne in 5 gnilih. Ko se pogledam v ogledalo vidim moje zobe in se zjokam pogledam se večkrat. Staršem ne želim povedati tega. Pri katerih letih lahko dobiš protezo. Hvala za odgovor
Ta
Tadej
Ne boj se govoriti o takih stvareh s starši. To bo samo okrepilo vez med tabo in starši. Konec koncev so oni tisti, ki bodo morali plačati za protezo, če se boš za to odločil.
Priporočam ti, da se ne gledaš veliko v ogledalo, saj s tem ne delaš sebi nič dobrega. Preprosto pozabi na to in uživaj. Zobje pa se bodo že uredili z protezo ali kako drugače.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen/a,
ker obiskuješ 6.razred pomeni, da imaš 11 let in zaenkrat še niso izrastli vsi stalni zobje. Namreč, pri teh letih oz. tudi kakšno leto kasneje bi morali izrasti še spodnji in zgornji stalni ličniki, spodnji in zgornji drugi in tretji kočniki ter zgornji podočniki.
Ali si bila pri svojem zobozdravniku na pregledu? Ali je ta povedal, da je prisoten karies oz. zobna gniloba? Ali čutiš kakšne bolečine, predvsem, ko piješ/ješ toplo/hladno? Mislim, da ni vse tako črno. Vse je rešljivo. Mogoče tudi proteze ne potrebuješ, ampak samo kakšno plombico. Dobro bi bilo, če bi te pregledal zobozdravnik, ki bi ti svetoval kako naprej in katera rešitev bi bila najboljša zate, saj samo na osnovi pregleda je to izvedljivo.
Vsak izmed nas se kdaj spopada s takšnimi in drugačnimi težavami v ustni votlini. In do sedaj, je še vsak odpravil težave, s katerimi se je spopadal. Tudi ti jih boš! Prepričana sem, da trenutna situacija ni tako huda in da bosta skupaj z zobozdravnikom vse uspešno uredila. A le pogumno naprej in se naroči na pregled.
Lep pozdrav,
dr. Stella Sekulić, dr. stom., spec.Citiraj