Kje dobiti zastonj zobarja za polnoletne osebe? Ali je možen kakšen študentski popust?
• Ar
Arči
Če si študent in nisi starejši/ša od 26 let si vključen v obvezno zdravstveno zavarovanje kot družinski član. V tem primeru zdravstvene storitve, tudi zobozdravstvene (seveda če je storitev pravica iz obveznega zdravstvenega zavarovanja) plača Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
Nekaj izjem je pri zalivkah. Bele zalivke, če niso v vidnem polju, tako imenovanem kvadrantu, plača zavarovanec sam. Pred kratkih je prijatelj plačal za dve zalivki, domnevno na treh ploshvah vsaka, kljub temu da je vključen v OZZ in PZZ, nekaj čez 80 EUR.
• Uredništvo
Vilma Cvikl

Odgovor svetovalke:
Študentje, ki se redno šolajo, so do 26. leta vključeni v obvezno zdravstveno zavarovanje kar pomeni, da je v tem primeru, plačnik vseh storitev, ki so Pravica iz obveznega zdravstvenega zavarovanja, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).
Tudi v tem primeru, pa je potrebno doplačilo, za vse nadstandardne storitve in nadstandardne materiale. Sem sodi tudi doplačilo za kompozitne (bele) zalivke, ki niso v vidnem sektorju, to je za Bele zalivke narejene na zobeh 4,5,6,7,8 v zgornji in spodnji čeljusti.
Posebnih popustov za študente ni.
Lep pozdrav!
Vilma Cvikl, dr. dent. med., specialistka pedontologije
• Za
Zan
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.