Uglavnem danes sem ugotovila da imam na zgornjem delu čeljusti, pri enem zobu neko bunkico. Pač od dlesni. Ta je mehka pa ne boli fullll. Uglavnem malo sem brala pp člankih pa sem zasledila da to le pustiš in da umivaš, da bo izginilo. To naredim?
• Uredništvo
Stella Sekulić Kelhar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Malina,
ali te je morda prej bolel kakšen zob na tem mestu ali si opazila občutljivost pri ugrizu? Je bila v zadnjem času prisotna oteklina, iztekanje gnojne tekočine, neprijeten okus v ustih ali morda kakšna poškodba v tem področju? Prav tako je pomembno, ali je bil kateri od zob na tem mestu že zdravljen ali plombiran.
Namreč to, kar opisuješ, se lahko pojavi zaradi različnih razlogov, med drugim tudi zaradi sprememb, povezanih z zobom ali vnetjem na tem področju.
Svetujem ti, da pokličeš svojega zobozdravnika in se naročiš na pregled, saj bo le klinični pregled lahko pokazal, zakaj je bulica nastala in ali je potrebno zdravljenje. Za vsak slučaj in zaradi varnosti je najbolje, da spremembo pregleda strokovnjak.
Srečno,
Dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.