Hej! Upam da dobim kaksen odgovor od zobozdravnika, drugace pa tudi ok.
2 leti nazaj sem imela med dvema zoboma (med 4ko in 5ko) karies. Zobozdravnica mi ga je pac odstranila in od takrat naprej, imam tam vmes veliko hrane in ko jo probam dat stran mi zacne teci kri. Ko dam npr. noht med zoba me boli. No in potem pred 1 letom, me je tam zelo skelelo ko sem jedla npr. cokolado. In sem sla na pregled in so mi slikali zob, in niso nicesar nasli. Skelenje je izginilo, ampak boli in krvavi mi se vedno. Novembra sem dobila aparat in med tema zoboma se vidi neka majhna rjava pika. 1 teden nazaj sem bila pri zobozdravnici na pregledu in ortodontu. Ampak ce bi karkoli bilo, bi videli ane? Samo pac zanima me zakaj je rjavo in zakaj me boli
• Uredništvo
Dr Stella Sekulic Kelhar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
v kolikor zobozdravnici nista ugotovili na osnovi pregleda in slike, da gre za karies, predvidevam, da se problem nahaja drugje. Bolečina in kri se lahko pojavita, ko pride do vnetja dlesni. To se pa zgodi, zaradi neustrezne oz. pomanjkljive ustne higiene. Potrebno je temeljito ščetkati zobe in uporabljati nitko ali medzobno ščetko, v kombinaciji z ustno vodico tudi, če je prisoten neprijeten občutek. Po nekaj dneh bi se stanje moralo izboljšati. V primeru, da se ne spremeni, predlagam, da se ponovno obrneš na svojo zobozdravnico in preverita oba zoba ter dlesen.
Srečno in lep pozdrav,