Hojla!
Stara sem 11 let in hodim v šesti razred OŠ.
Imam eno zgodbo in nekaj vprašanj.
Pač vse se je začel na enem likovnem taboru(tam smo tudi prespali) v 5.razredu. Tam je bil en fant in tudi od moje frendice sestrič pri večerji sma se pogovarjala in mi je takoj fuuul postav všeč. (Ko sem bila v 5. ni bil na tej šoli, bil je iz podružnic).
No pač zdej je 6.razred in on je pršu na to šolo jst sem bla tak happy, pride. Sam pol se je zgodil neki groznega. Pri ŠPO smo mogl plesaaat s fanti (učitli so nam povedal dva tedna prej da nejdemo svoje "pare".In takrat so se začel delat parčki pač hodit so začel fantje pa punce. In ta fant na likovnem taburu sem ugotovila da mu je vsec moja BFF. Pol sta tudi skupi plesala. Po tem plesu kakšne 4 dni po tem je fant na likovnem taburu(rečmu mu kar lik) je imel namen vprašati mojo BFF če bi bla skupi. In pri kosilu je en fant za lika vorašal če bi bla od lika punca in ona je rekla ja. (Ampak a te lahko nekdo vpraša za drugega če bi bila par???) Ko je rekla ja sem bila zeloooo sad.
Na šoli so izvedli neko "pisanje pisemc" in lahko si anonimno poslav nekomu pismo. Jaz sem ga poslala liku in napisala da mu lahko pomagam pri moji BFF. Ko sem šla na GOS se mi je začel fuuul neki zahvaljevat. Pol čez neki dni ko je šev na avtobus me je začev zafrkavat da sem majhna čeprav sem od njega manša samo za 7mm.(baje če te začne fant zafrkavat pomen da je v tebe ampak on že ima punco ali je lahko to mogoče). In pol je še dobil mojo številko in pač fuuul sma si pisala pa še 2 sliki sebe mi je poslav (a to kaj pomeni?) In pol sem ga začela zajbavat da je blo pri nas več snega ko pri njih. In midva se zdej ful zajbavama. Pa še ko je priložnost da mi kej pove se snprsom dodakne moje rame pač potreplja me in mi pol pove (zaka naredi to?). In pač ja.Zdaj pa imam nekaj vprašanj glede tega.
1. kaj pomeni če me zajbava.
Pozabla sem povedat ko je v bližini mene se začne tko smehljati.
2. Ka pomeni da ko je možnost me potreplja po rami pač zaka to nardi?
3.zaka ko sma sama si več poveva kot pa če so drugi zraven.
4.zaka se smeji ko pride v mojo bližino?
5.zaka mi pošilja slike njega?
6. A je možno da sem mu malo všeč čeprav ima punco?
Prosim če mi date še kak nasvet pač fuuul bi bla skupi s tem fantom sqm ma punco. Mal sem igubljena.
Že za vnaprej hvala.
Ma
Mark
Pozdravljena!
Prebral sem tvojo spročilo in mi je res žou da je šel fant s tvojo BFF. Verjamem da te je to potrlo in ti verjetno še zdaj srce boli. Glede tega ko si napisala da je prišel na vašo šolo ali je on v tvojem razredu? Ker če je priporočam da se tudi začneta v živo družiti in pogovarjati. Napisala si da si veliko pišeta in zajbevata. Lahko da se zajebava ker si mu ušeč lahko pa samo da želi postati s tabo prijatelj. Priporočam ti da z njemu ustaneš v stiku in se v živo družiš znjemu drugi te bodo verjetno izivali ampak bo tisti fant že povedal da sta samo frenda. Glede tega da si želiš da bi postala kej več je najboljš da govoriš z njemu kaj pritegne njega na tvojo BFF. Probi čim več izvedeti zakaj je s tvojo BFF in mu povej čim več stvari ko jih ima BFF rada. Še eno vprašanje ali je BFF vedla da si v njega? Ker če je potem moraš samo nekako se fantu začet malo prilizovat dati kakšen lep kompliment in čim več druženja v živo in po sporočilih ali skrivnih pismih. Če pa ni vedela potem je pa supwr da probaš fantu pokazati čim več čustev do njega da bo vedel kaj mu in koliko mu pomeniš.
Upam da sem ti kaj pomagal.
Lp Mark
Pe
Pegi541
Zdravo!
Mark ful ti hvala za nasvet.
Ta fant ni v mojem razredu on je moj sosošolec in moja BFF tudi ve da sem v njega saj si midve vse poveme.
Mark še enkrat ful ti hvala bom probala upoštevat tvoj nasvet.
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živijo,
najprej, super je, da deliš svoje občutke in zgodbo. Če sem te prav razumela, ti je všeč fant, ki pa je blizu tudi s tvojo prijateljico. Razumem, da je to lahko precej zapleteno, še posebej pri tvojih letih, ko se dogaja toliko novih stvari. Bom poskusila odgovoriti na vsa tvoja vprašanja, tako kot si jih navedla.
Glede zafrkavanja: Ko te nekdo zafrkava, to lahko počne zato, ker se spravlja nad nekoga in ga žali, vendar je možno, da je fantu morda tudi prijetno v tvoji družbi in da se počuti sproščeno in ima rad, kako se odzivaš na njegove šale. Pomembno je samo, da se ob tem počutiš dobro in da to ni žaljivo. Meja zafrkavanja oz. šaljenja se lahko hitro prestopi. Če so šale sproščene in se ob njih nasmejiš, je to seveda okej. Ne bi pa bilo v redu, če bi se zafrkaval na način, da bi te žalil ali se norčeval iz tebe.
Glede trepljanja po rami: potrepljanje po rami je lahko prijateljska gesta. Morda to počne, da ti pokaže, da ti je blizu kot prijatelj ali pa da ti želi nekaj povedati na bolj sproščen način. Nekateri ljudje kot način komunikacije bolj kot drugi tudi uporabljajo geste, ki jih pokažejo z dotikom.
Zanima te tudi, zakaj si več povesta ko sta sama in ne v družbi, zakaj se v tvoji biližini smeji in ti pošilja slike. Po navadi so ljudje, ko so sami oz. v manjši družbi ali pa z nekom, ki ga bolje poznajo bolj sproščeni in se počutijo bolj udobno, da delijo stvari. Smejanje pa je lahko znak, da se fant počuti srečno in udobno v tvoji družbi. Morda se veseli tvoje družbe. Če ti pošilja svoje slike, je to lahko njegov način, da deli delček svojega življenja s tabo. Mogoče želi videti tvojo reakcijo ali pa ti preprosto želi pokazati, kaj počne.
Napisala si, da bi rada vedela ali si mu všeč. To je težko reči. Lahko, da te ima rad kot prijateljico ali morda čuti nekaj več. Toda ker ima punco, je pomembno, da spoštuješ njuno zvezo. Če želiš to izvedeti, ga lahko vprašaš, ko bo za to primeren trenutek. Vem, da je to zelo težko storiti, vendar boš le na tak način izvedela, kaj drži. Seveda moraš biti pripravljena tudi na fantovo reakcijo, saj je možno, da bo presenečen, vesel ali pa bo rekel nekaj, česar ne bi pričakovala.
Če ti je fant res všeč, je pomembno, da spoštuješ njegovo trenutno razmerje. Morda si lahko vzameš nekaj časa, da razmisliš o svojih čustvih in o tem, kaj si resnično želiš. Lahko tudi nadaljuješ prijateljstvo z njim in vidiš, kako se stvari razvijajo.
Upam, da ti bodo te informacije pomagale razumeti situacijo bolje. Če imaš še kakšno vprašanje ali potrebuješ več nasvetov, sem tu zate!
Imej se lepo,
Živa Pirc, mag. psihologije