Pozdravljeni,
zanima me kakšen naj bo zmenek iz Vaše strani.
Starši so očarani ko grem z punco v kino ali pa samo na sprehot.
Zadnjič pa mi je na telefonu napisla, da bi rada da jo peljem na večerjo.
starše je pretreslo saj me imajo za otroka. Mislijo citiram:''premlad si še komaj 16 let imaš'' konec citata.
Zanima me tudi glede kontracepcije za moške,je edina zaščita kondom???
Hvala Vam za odgovor
Lep pozdrav
GK44
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Mislim, da je zmenek odlična priložnost, da s partnerko skupaj delata stvari, ki vaju oba veselijo, med drugim tudi gledanje filmov, sprehajanje in tudi pogovor. Kar se tiče večerje pa je odvisno predvsem od tvojih okoliščin - imaš mogoče sam prihranjenega kaj denarja, s katerim bi vama lahko plačal večerjo? Si lahko s punco večerjo razdelita? Se lahko poskusiš pogovoriti s starši in jim povedati, zakaj si želiš punco peljati na večerjo? Pri tem jih tudi poslušaj, zakaj oni mislijo, da sta za to premlada. Prepričana sem, da boste našli skupen jezik, mogoče ti lahko celo sama predlagata kakšno restavracijo.
Kar se tiče kontracepcije za moške, je trenutno res tako, da je za moške edina zanesljiva zaščita kondom. Kondom je dobro uporabiti tudi za zaščito pred spolno prenosljivimi boleznimi.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije