Pozdravljeni
Meni od lanskega leta pise eni fant ki je od mene starejsi 3 leta. Zacel mi je pisat lansko leto poleti in zelel se je dobiti z mano jaz takrat nisem bla zato ker sem imela dolocene osebne zdravstvene probleme. No takrat mi je nehal pisati po nekem casu mi je sam od sebe zacel nazaj pisati pred parimi meseci in se je spet zmenil da bi sel ven z mano s tem da je on sam dolocil dan datum in uro pa se lokacijo mene sploh ni nic vprasal ce si zelim ko sem mu rekla meni ne ustreza to raje bi sama izbrala sem dobila odgovor jaz sem ze izbral in tam se boma dobila zelela sem tudi da je srecanje v mojem kraju kjer zivim a on noce priti v tisti kraj kjer jaz zivim ampak je posiljal mene naj grem jaz v tisti kraj kjer zivi on. No cez en cas je se od mene zahteval da mu povem vse osebne stvari ko jaz te osebe niti ne poznam ne nic ko mu nisem povedala mi je ze 3x napisu da nisem resna ko mu ne povem svoje atvari. Pa po sporocilih se mi skozi zdi da je nekam nesramen do mene in me spravlja v slabo voljo pa posmehuje se tudi stavkom ko niti malo niso smesni. Ko je predlagal srecannje sem z njega hotela izvedeti malo vec ko mi je bil nekam sumljiv kaj bi sploh pocel z mano na prvem srecanju pa je sam govoril stavke da bom vidla v zivo kaj bo pocel potem je meni minila volja da bi se sploh s takim dobila pa se strah me je bilo za povrhu ko je tako skrivnosten in ima neprimerno ovmasanje do mene sklepam da tudi do drugih punc pomoje.
Lp
• le
legvan
Oj,
nisi napisala vprašanja, a sklepam, da iščeš nasvet, zato ti ga bom tudi dal. Iskreno, po tem kar si napisala; se vprašaj, kako varno je res, da se dobiš z fantom, ki ga komaj poznaš, v nekem drugem kraju, ki ga nista izbrala skupaj, za povrh vsega se pa po opisu obnaša še kot nek kre*en in želi da mu poveš vse svoje osebne stvari. Kar preveč očitna je ta njegova skrivnostnost, se ti ne zdi? Predlagam, da če ti je res nekaj do njega, poskusi iz njega izvleči kakšno informacijo več, a po opisu sodeč, samo prekini z njim, če tebi ni kul, kako se on obnaša do tebe, mu to razloži in prekini, ali pa samo prekini glede na to, da nista iz istega kraja, in ga sklepam še nisi videla v živo?
seštej 1+1, razlika 3 let, skrivnostnost, on določi kraj in datum, teži ti, se neprimerno obnaša, pomisli malo, ne poznam njegovih namenov, a vse te stvari preveč očitno namigujejo, da morda s tabo noče spiti le pijače, če me razumeš.
tvoje življenje-tvoj fant-tvoja odločitev                                                                            your life, so you choosing.
• kr
kr_ena_1
napiš mu, da si se začela dobivat z enim drugim, pa bo dal mir
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da te 3 leta starejši fant več časa že nagovarja, da bi se dobila nekje na kraju in ob času, ki ga je izbral on. Tudi do tebe se preko sporočil vede zelo sumljivo, saj pričakuje, da mu ti poveš več svojih osebnih podatkov, medtem ko on ne želi deliti nič o sebi. Ob tvojem zapisu sem tudi sama postala pozorna na več zaskrbljujočih vedenj tega fanta, ki vzbujajo nelagodje.
Zelo lepo je, če ti je nekdo všeč, vendar pogovor, deljenje osebnih izkušenj, svojih sanj, želja, kasneje tudi dobivanje in razvijanje odnosa v živo mora biti dvostransko. Torej, vsak izmed vaju mora deliti svoje stvari, ne da se to pričakuje samo od enega. Praviš, da ta fant želi izvedeti veliko osebnih stvari o tebi, sam pa ne bi želel podeliti ničesar, tudi sam določa kraj in čas vajinega “zmenka” in ti o tem ne želi več povedati. Njegovo vedenje je v tebi že spodbudilo občutke sumničavosti, neprijetnosti, slabega razpoloženja in strahu. Zelo pomembno je, da svoje občutke vzameš resno. Če se ob nekom počutiš neprijetno, prestrašeno, nespoštovano, so to pomembni znaki, ki ti povejo, da vajin odnos ni takšen, kot si ga ti želiš, zato je smiselno razmisliti, ali si sploh želiš nadaljevati stik z njim.
Svoje osebne podatke imaš pravico zadrževati zase, kolikor dolgo želiš. Nihče te ne sme označevati za “neresno,” če svojo zasebnost zadržiš zase, še posebej nekdo, ki ni pripravljen storiti enako. Pri spoznavanju novih ljudi je najpomembneje, da se ob njih počutiš varno, spoštovano, sprejeto in da lahko tudi ti prispevaš k oblikovanju pomembnih odločitev, ki se tičejo obeh (npr. tudi tvoji predlogi za kraj in čas zmenka se upoštevajo, upoštevajo se tvoje meje in želje).
Zelo pomembno je, da sedaj zaupaš svojim občutkom in razmisliš, ali si sploh želiš nadaljevati stik s tem fantom. Ob vseh občutkih, ki si jih naštela, je povsem normalno in pričakovano, da komunikacijo in stik z njim prekineš.
Tudi mi želimo poskrbeti za tvojo varnost. Zato ti svetujemo, da se s tem fantom za zdaj ne srečaš v živo, saj se ob njem ne počutiš varno. Tvoji občutki in varnost so pomembnejši od pričakovanj in želja druge osebe.
Če bi rada še karkoli podelila ali se o čem pogovorila, sem ti na voljo.
Srečno!
Lara Tušek, mag. psihologinja