Pozdravljeni!
Jaz sem zaljubljena v nekega fanta 1 leto starejsega v mene. Cani sem zaljubljena vec kot pol leta. Ko me vidi me vedno nekaj pogleduje in celo kdar se smeji me pogleda. Vedno je eye contact. To se dogaja se skoraj tako dolgo kot sem jaz vanj.Nevem zakaj me vedno gleda in se smeji okoli mene, nerazumem cist sem zmedena.
A mi lahko prosim Vi poveste kaj to pomeni?
Hvala za odgovor!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Veseli me, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Praviš, da si zaljubljena v eno leto starejšega fanta že več kot pol leta. Opažaš, da te pogosto gleda in se ti nasmeje, si pa zmedena, kaj to pomeni.
Najprej bi naslovila stvar, ki si jo omenila na koncu, in sicer to, da si zmedena in ne razumeš kaj vse skupaj pomeni. Na tem mestu bi ti rada nekoliko olajšala in ti povedala, da večina punc tvoje starosti ne ve točno, kako se znajti na področju zaljubljenosti in se večkrat počuti zmedeno. Prav tako bi rada izpostavila, da je zelo težko vedeti, kaj si nekdo drugi misli samo na podlagi njegovega vedenja, zato je povsem razumljivo, da ne razumeš situacije in te zanima, kaj si on misli. Še posebej tako se lahko počutimo, če gre za našo prvo večjo zaljubljenost. A ti je bil že kdaj kateri drugi fant všeč? Je to tvoja prva zaljubljenost?
Kot sem nakazala že v prejšnjem odstavku, ti žal tudi jaz ne morem z gotovostjo povedati, kaj pomeni obnašanje tega fanta. Na podlagi tega, kar si povedala, bi lahko njegovi nasmehi in pogledi pomenili, da si tudi ti njemu všeč, prav tako pa tudi nekaj povsem drugega. Najbolj prepričana boš lahko, če se z njim pogovoriš o situaciji in sama preveriš, kaj si misli.
Na tem mestu me zanima še to. Od kod ga poznaš? Ali sta prijatelja? Kako dobro ga poznaš? Se z njim kdaj pogovarjaš? Od vsega tega je v veliki meri odvisno to, kako enostavno ti bo stopiti do njega in se z njim pogovoriti o vajini situaciji. V kolikor gre za nekoga, ki ga že precej dobro poznaš in ti ni nerodno se z njim pogovarjati, ti bo verjetno tudi ta pogovor deloval bolj naravno. V kolikor si z njim še nisi blizu, lahko najprej poskusiš spodbuditi pogovor o bolj vsakdanjih temah, na primer o tem, kaj rada počneta v prostem času. Tako ga boš bolje spoznala in tudi bolj jasno videla, ali ti je še vedno všeč, obenem pa ti bo tudi olajšalo pogovor o zaljubljenosti. Pri tem pogovoru se lahko izpoveš in mu zaupaš, da ti je všeč, lahko pa tudi ostaneš nekoliko bolj zadržana in preveriš, kaj pomenijo znaki pozornosti, ki ti jo je namenjal. Tudi to boš lažje sama ocenila na podlagi tega, kako dobro se poznata.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje.
Lep pozdrav
Dora Mališ, dipl. psih. (UN)