zadnje case se pocutim zelo nezadovoljno s svojim telesom in zdi se mi da moja samopodoba pada. zdi se mi kot da nimam nobenih blizjih prijateljev in ves cas ko jem razmisljam o tem koliko teze bom dobila. v svojem razredu se pocutim tudi kot da ne spadam ravno tja, vendar ne vem kaj narediti. tezko je vse moje obcutke spisati v eno kratko besedilce saj je tu tako veliko faktorjev in nevem s kom se lahko pogovorim, saj mojih starsev nocem vprasati za terapevta.
hvala :)
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Opisuješ, da se ne počutiš dobro v svojem telesu, prav tako pa poročaš, da se v šoli počutiš osamljeno. Praviš, da ne veš točno, s kom bi se o tem lahko pogovorila. Dobila sem vtis, da te trenutno veliko stvari bega in skrbi. Zdi se mi krasno, da prepoznavaš, da bi ti pogovor o tem lahko koristil, zato ti bom v nadaljevanju podala nekaj možnih virov, kam se lahko obrneš po pomoč.
Če imaš občutek, da se s starši o tem trenutno raje ne bi pogovorila, se lahko obrneš na kakšno drugo odraslo osebo. Pomisli ali imaš v svojem življenju koga, ki bi mu lahko zaupala (npr. teta, starejša sestrična…). Na pogovor lahko greš tudi k svoji svetovalni delavki na šoli, ki ti bo poleg pogovora, lahko ponudila tudi pomoč pri iskanju organizacij, na katere se lahko obrneš v tvojem lokalnem okolju. Obstaja tudi kar nekaj telefonov in spletnih svetovalnic, ki ponujajo takojšen pogovor (npr. Tom telefon, Svetovalnica Kameleon,…). Tudi na naši spletni strani je začela delovati svetovalnica, kjer se lahko pogovoriš s strokovnjakom preko klepetalnice (https://www.tosemjaz.net./pogovori-se/ ). Pripenjam še objavo, kjer lahko raziščeš še nekatere druge vire pomoči za mlade (https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/kam-po-pomoc-v-stiski/ ). Psihološko pomoč si torej lahko poiščeš sama, ne da bi za to vedeli starši, vendar pa te vseeno spodbujam, da jim poveš kako se počutiš. Tako boš imela tudi doma dodatno podporo.
Upam, da sem ti podala nekaj koristnih informacij o tem, kam se lahko obrneš za pomoč. Če pa imaš še kakšno vprašanje, bom z veseljem odgovorila.
Bodi dobro.
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)