Pozdravljeni..zanima me ali je stanje psihoterapevtke ogroženosti glede nato ,da mi je "udarjala" z roko na nogo dvakrat ob razlagi kaj ona meni lahko da in česar ne more...glas njen je šel navzdol..užaljenost kajne.. Razmišljam zdaj bo skoraj 3 leta od te situacije na ponovni konzultaciji...oziroma ugovoru na seanse...
Kaj vi menite .ali je lahko samo njena navada to ..neko znamenje horoskopskega  znaka nevem kam to spada.. gledam in raziskujem po internetu kaj bi to lahko bilo...
Ne najdem še...
Hvala za morebitno razlago
• Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Ko se pogovarjamo, sporočamo o sebi na besedni in nebesedni ravni. (Veliko se izrazi tudi zgolj z zapisanim razmišljanjem). Z gibanjem rok pogosto podkrepimo izrečeno. Včasih pa ima telo lahko nehotno govorico, bolj verjetno v drugačnih okoliščinah, kot je kratko predstavljeno v tvojem vprašanju.
Kdor se ukvarja s svetovanjem, terapijo, koučingom... delom z ljudmi... v procesu šolanja in po njem obiskuje supervizijo. Tam se pogovori z mentorjem o vseh dilemah, da se zmanjša morebitna tveganja. Formulacija "psihoterapevtske ogroženosti" je zanimiv izraz. Ta pride do izraza ob nestrokovnem delu psihoterapevta. [Drugo je, ko govorimo o ogroženosti osebe, prejemniku pomoči, kdaj oseba zmore tovrsten način raziskovanja].
Ali je bila ogrožena oseba, je premalo podatkov. Če pa vzamem v zakup besede, kot si jih zapisala in formulacijo vprašanja, pa imam kar jasno stališče, kje je tveganje.
Vsekakor pa je situacija po 3 letih dugačna in bi bil prenos na današnje okoliščine strokovna napaka. Pomembno je, ali je "konzultator" v tem času kaj naredil na sebi in na svojem izobraževanju.   Podčrtam pa: najprej šola [običajno traja več let], dovoljenje za delo in redna supervizija lastnega dela, pa bodo različna tveganja, eno od njih je tudi etične narave, pomembno manjše.
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni.. hvala vam za obširen zapis oziroma odgovor.. res je težko je opredeliti ali je bila oseba ogrožena .. sklepam ,da ja..
Skratka svetovalka je imela supervizijo  diplomo ipd certifikate neke ..te njene supervizorke nisem imela možnosti spoznati še danes se sprašujem ali je tretja oseba izvedela moje zaupane stvari njeni  svetovalki..rekla je ,da jo ima..Nevem kakšen odnos je z njo imela..kam so šle zaupane stvari..odnos nevem ali je bil med njima dober vmes ali slab ..
Niti sem jaz želela izvedeti takrat niti je ni ona predstavila.. pomembno mi je bilo ,da dobim od terapevtke pomoč..vsekakor se mi je na ponovnem srečanju po tolikšnem času smejala v obraz še danes nevem kaj ta dneh njen predstavlja.. opazila je , sklepam ,da imam strah  do nje ..morda se je česa vmes spomnila  smešnega ali sem ji jaz bila smešna ali pa je le želela izpasti prijazna nevem..ipd.. vsekakor sem se je bala . Še danes se mi ta situacija ob njej postavi mrak na oči.  Če se lahko tako izrazim.to premlevanje me izčrpava ..
Hvala,lep pozdrav
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni.. zanima me še to.. ali imate morda kakšno idejo kako pozabiti na to svetovalko...
Ona se z mano ne ukvarja več od trenutka, ko sem bila pri njej..
Jaz pa še vedno z njo...
Kaj vse je bilo narobe ...
Bi prosila kako jo pozabiti ,to krivico ,ki jo je naredila in zaživeti naprej...
Hvala ,lep pozdrav
• Uredništvo
Julija Pelc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena
prosim, če mi lahko napišeš kaj več. Razumem prav, da sta se s svetovalko srečali 3 leta nazaj? Je šlo za več srečanj, s kakšnim ciljem? Svetovalka česa? Zanima me, kaj je šlo narobe, kaj se ti je dogodilo? V čem si doživela krivico? Vidim, da te je nekaj močno prizadelo in se ne moreš pomiriti z izkušnjo. Hvala za dodatna pojasnila.
Misli se vračajo, naučimo se jih "izpustiti" - kot dlan, ki jo držiš odprto, da pikapolonica, metulj... vzleti. Vznikne nova misel in spet se trudimo odlepiti od nje, jo preusmeriti in se zavedati, da je izkušnja preteklost. Dobro si je tudi odgovoriti, kaj sem se iz nje naučila za prihodnost.
Vse dobro, počakam na tvoj odgovor, da si razširim vedenje, kaj se ti je dogajalo.
• Pu
Puncanazaj
Pozdravljeni, se opravičujem za neodzivnost, nisem bila prisotna na tem portalu nekaj časa...
Oziroma nisem vedela ,da bo odgovor vaš prišel hitro... Hvala vam za to.
Da ,lahko razložim podrobneje, ali je še aktualno?
Lep pozdrav
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
kot ti je svetovalka napisala, te vabi, da ji napišeš še kaj več. Pomembno je, če je zate še vedno aktualno.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni, tukaj sem zdaj... da seveda lahko navedem podatke naslednje
Iskrena hvala za to možnost svetovanja vašega ...
3 leta nazaj bo zdaj kmalu ja .. naslednji mesec...
Več srečanj obdobje od maja pa do septembra..enkrat na teden ... Se pravi 4x mesečno... S ciljem da predelam otroštvo mobing v službah družinske zadeve ,samozavest ,kariero ,druge odnose in vse podobne življenjske zadeve..  narobe se mi zdi ,da je šlo za čustveno in finančno nasilje oz.zlorabo.. zahtevala je 40€ na srečanje takrat zdaj ima seveda dražje .. ampak sem imela dohodke preko študentskega dela okoli 100€ in 500€ mesečno ,na nek način je bilo vsiljevanje svojega pogleda in mnenja na življenje..  ni želela ,da mi sorodnik pomaga denarno češ kao terapije so bile moje ..
Imela je tri mladoletne otroke ,govorila je kako je življenje borba ,da mi nič nebo podarjeno ,da se s tem mojim željenim poklicem ne morem ukvarjati ..da nesmem na mobing tako vse negativno gledati .. se pravi kot čutim ,ga je na nek način podpirala .. smejala se mi oziroma nasmihala ,na nek način je bilo provokacije dosti tudi..  to je to zaenkrat..  opominjala ne je ,da moram za izostanke od srečanj tudi plačevati... Skratka čutim in mislim ,da je nad mano želela imeti nadzor kontrolo ,ker je omenjal ,da se ostale stranke ne javljajo na telefon in ne hodijo na njene seanse.. še danes nevem razloga...zakaj sem jaz to rabila vedeti čutila sem se prisiljeni ji plačevati za seanse ,ki mi ne koristijo niso v doprinos na bolje počutila sem se opeharjeno...izropano...
Na koncu me ni želela pustiti v tujino delati ,ko je bila priložnost za redno zaposlitev za zimsko sezono in rekla ,da mi želi brezplačno pomagati.. nisem temu verjela..
Žal mi je bilo več škode narejene kot koristi... Skratka udarjala je na točke od mojih staršev kakšni so.. ipd...
Hvala, če boste še kaj potrebovala vam z veseljem povem dodatno to so ključne pomembne zadeve v zgodbi..lep pozdrav
• Zm
Zmedena24
Govorila pa mi je tudi ,da se bo vedno v življenju nekdo nebo strinjal in ,da moram iti v bolnico po napotnico pa jesti tablete ni me vprašala ali mi tablete koristijo...sama je pisala termine .. ni želela vedeti ali želim sploh hoditi k njej in ,ko je bil čas za odhod na bus mi je rekla arogantno šibaj hitro na bus!
• Uredništvo
Julija Pelc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljenega,
hvala za dodatna pojasnila, zdaj te bolje razumem glede tvojega položaja takrat in svetovalkinega načina dela, kot ga opisuješ - kaj vse te je vznemirilo. Gotovo je pomembno za prihodnje izbrati svetovalca, ki že na začetku na drugačen način sklepa dogovore s svetovancem in pušča svobodo odločitev, oz. mu pomaga, da do njih pride. Kadar nisi zadovoljna, kot si opisala v pismu, svetovanje pri svetovalcu lahko zaključiš ...
Mislim, da se k tej osebi ne boš več vrnila. Za podporo v živo se lahko obrneš na organizacijo POSVET, kjer so zelo strokovni in skladno s tem tudi etični.
Upam, da boš lahko počasi odložila neprijetno izkušnjo. Če pa je svetovalka članica tudi določenega društva za psihoterapijo, pa se v primerih neetične prakse dela lahko obvesti tudi dotično društvo.
Na začetku leta ti želim vse dobro.
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni.. hvala vam za odgovor.
Da ,k tej svetovalki se nebom več vrnila.
Na posvetu pa sem bila že takoj ,ko sem z njo zaključila . Kmalu zatem.
Tudi pri njih na Posvetu mi je odvrnila ,da ona ni primerna oseba za razrešitev teh zadev in ,da preveč govorim oziroma razlagam o drugih ka je kdo rekel  ,premalo o sebi ter ,da ni smiselno debatirati o drugih ljudeh ,da je svetovalka že  svoje povedala.. mi je odvrnila tudi ,da so  na Posvetu za bolj površinske seanse ne pa poglobljene kot rabim jaz. Tako ,da tudi pri njej nisem našla utehe oz.tolažbe.
Tista prva svetovalka je članica  enega društva je integrativna psihoterapija ...pa vendar sem glavni osebi pisala na društvo glede slabe izkušnje pa je rekla ,da ona glede teh stvari kar tako nemore razlagati po emailu.
Iščem naprej pomoč drugje,
Hvala ,lep pozdrav
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni , še za vaše mnenje bi prosila na podlagi česa pa menite ,da so tu strokovni in  etični.. z drugimi svetovalkami nimam izkušenj lahko pa mirne volje povem ,da iz lastne izkušnje je ta svetovalka vse prej ko to.. zdaj je ni več tu, je dobila redno službo..lp hvala
• Uredništvo
Julija Pelc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
poznam organizacijo, posredno tudi sistem izobraževanja in vem, da je potrebno iti skozi postopek selekcije, da svetovalec lahko dela na POSVETu. Jaz jim povsem zaupam. Svoje delo tudi evalvirajo, uporabniki storitev lahko delijo svoje mnenje.
Vse dobro,
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni, hvala za hiter odgovor.
Me veseli ,da imate takšno mnenje
Upam ,da bo čimveč zadovoljnih uporabnikov v prihodnje.
Lep pozdrav ,vse dobro.
• Zm
Zmedena24
Pozdravljeni v uredništvo, želela bi vprašati ali je morda kakšna možnost ,da bi drugega svetovalca še  koga dobila ,da bi to tematiko vsaj na kratko dokončno predelala ..lep pozdrav in hvala
Glede nato, da nimam ideje več na koga naj se obrnem... V živo ne upam iti pa tudi so večinoma plačljivi pa dolge čakalne dobe, tukaj pa je vidim dovolj svetovalcev zastonj...
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena!
Če bi se rada s kom še pogovorila o svojih težavah imaš na voljo tudi chat v živo z enim od naših svetovalcev - prav tako anonimno. Urnik spletne chat svetovalnice najdeš tukaj: https://www.tosemjaz.net/pogovori-se/
Če se ti zdi, da samo psihološko svetovanje ni dovolj, se obrni na Center za duševno zdravje odraslih v najbližjem zdravstvenem domu oz. zdravstvenem domu, ki pokriva tvoj kraj. Tam boš dobila celostno obravnavo multidisciplinarnega tima.
Lepo bodi in lep pozdrav iz uredništva!