Pozdravljeni. Pišem vam ker sem v ljubezenskem problemu. Jaz sem zaljubljena v enega fanta-D že 4 leta. Imam problem ki pa je da me prijatelji hecajo o D-ju in še dvema fantoma ki sta v mene- M in A prejšnji teden je moj sošolec na tablo napisal moje ime in od D-ja kasneje pa tudi še nekaj stvari. Že drugače pa me tudi hecajo grem po hodniku ali pa ko se pogovarjam z 8 in 9 razredom kjer so tudi oni trije fantje me drugi začnejo hecat. Ne vem kaj naj naredim. Želim si biti z D-jem skupaj ampak ne vem kako naj to naredim da ne užalim ostala dva. Z vsemi tremi pa imam tudi veliko skupnega. PROSIM ZA ČIM HITREJŠI ODGOVOR.
LP Zemdena12
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si napisala, da si zaljubljena v fanta, s katerim si želiš biti skupaj. To je zelo lepo, verjetno pa veš, da morata biti za zvezo zainteresirani obe strani. Svetujem ti, da najprej ugotoviš, ali si tudi ti všeč fantu in ali bi si tudi on želel, da bi bila kaj več kot prijatelja.
Praviš, da si všeč dvema drugima fantoma. Čeprav ju ne želiš užaliti, je pomembno, da ne stopaš v romantične odnose s fanti, s katerimi si tega ne želiš. Lahko jima poveš, da imate veliko skupnega in da se rada družiš z njima, vendar da ne čutiš kaj več. Svoja čustva jima iskreno in prijazno predstavi. Držim pesti, da bosta razumela in da boste kljub temu lahko ohranili dobre odnose.
Če te zafrkavanje prijateljev moti, jim to povej. Povej, da je dovolj, postavi meje. Pravico imaš, da so tvoje simpatije tvoja stvar in v kolikor te drezanje prijateljev moti, jim to povej.
Držim pesti, da se situacija dobro razplete!
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Zm
Zmedena12
Pozdravljeni. Hvala za odgovor