Hej hej!
Skratka men je lansko šolsko leto ratu všeč en fant iz moje paralelke, iskreno sploh ne vem zakaj, ker ga ne poznam dpbro, ampak tisto kar sem vedela o njemu in dejstvi da je luskan me je privlacilo. Kakorkoli začela sm mal gledat vanj on je začek tud vame gkledat in pol je enkrat na neki prireditvi sam pršu do mene in se zčnu ment z mano(nikol prej se nisva menla razn mogoce da sva si rekla 2 besedi ker smo meli kšne delavnice v šoli skp). Men se drgač s folkom res ni problem ment tud če jih nikol prej nism spoznala, ampak 1. nisem pričakovala da se bo menu z mano 2. mela sm slab dan in ja skratka mela sva fuuul akward pogovor. To je blo edinkrat k sva se menla in js bla ze over kr sm si misnla da itak ne bo nc in zdej zacetek leta k ga spet videvam v soli me kr nekj nazaj vkeče k njemu in spet delava neke random eye contacte. Skratka ful sm zmedena kr ne vem al mi je vsec al mi ni al sm js njemu vsec al ne...
1. Kako veš da ti je nekdo vsec?
2. Kako sprejet dejstvo da si izpadu kot najvecji idiot v pogovoru?
• st
start_over
1. imaš vse "simptome";
2. to maš supr iztočnco, da se zdej ti zčneš ment z njim ----ej, sori, lej, tisto takrt res ni bil moj dan------
• mi
mimi
Ej ful hvala za odgovor, sicer sama od sebe najverjetneje ne bom šla do njega tkoda bomo vidli, bo kar bo
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
če te prav razumem, si pred nekaj časa začela vzpostavljati kontakt s fantom iz tvoje paralelke. Na enem dogodku sta se pogovarjala, ampak imaš občutek, da tisti pogovor ni najbolje stekel. Zdi se ti da bi se na tem pogovoru lahko bolje odrezala. Iz tega sklepam, da je ta fant in pogovor z njim precej prisoten v tvojih mislih. Čeprav nimam veliko informacij, bi lahko rekla, da ti zanj ni vseeno, saj ti je pomembno, da bi nanj naredila dober vtis.
Končnega odgovora na tvoje prvo vprašanje sicer nimam, saj ti sama najbolje veš, kakšne občutke imaš do njega. Lahko pa ti povem, da nam je nekdo lahko všeč iz različnih razlogov, morda zaradi podobnih interesov, zanimivega načina izražanja, videza, vzajemne naklonjenosti ali česa drugega, kar v nas prebudi zanimanje. Velikokrat nam je všeč sama ideja ali fantazija o tej osebi, še posebej, če je ne poznamo zelo dobro. Da bi se prepričala, ali ti je on kot oseba resnično všeč, ga poskusi bolje spoznati. Če se ti zdi interakcija z njim samim preveč stresna, poskusi navezati stik preko druženja v kakšni širši družbi ali preko interesnih dejavnosti oziroma dogodkov (športni dnevi, šolski izleti,…). Tako boš postopno ugotovila, ali zanimanje zanj pri tebi raste ali pa se morda ne ujameta tako dobro. Prav tako boš lahko postopno ugotovila, ali se tudi on na podoben način zanima zate in sta si drug drugemu všeč.
Glede drugega vprašanja pa sem dobila občutek, da se precej sekiraš glede tistega pogovora. Pa me zanima, kaj je bilo takšnega, da bi izpadla kot “idiot”? Velikokrat si sami postavljamo standard, kako bi pogovor morali izpeljati. Največ pozornosti posvečamo temu, kako sami izpademo, namesto da bi se osredotočili na sogovorca. Zato se lahko tebi zdi, da se nisi izkazala, a si ta občutek ustvarila sama in fant tega niti ni opazil. Morda je bilo tudi njemu nekoliko nerodno in je prispeval k temu, da je bil pogovor lahko “awkward”. Nekaj popolnoma normalnega je, da smo v takšnih situacijah malce nervozni, a ko se bolje spoznamo, živčnost izgine. Zato se ne rabiš sekirat, daj si nove priložnosti, da si izmenjata kakšno besedo in ne ostaneta zgolj pri pogledih na hodnikih.
Želim ti vse dobro,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (un)
• mi
mimi
Hvala za hiter odgovor.