zivjo,rada bi vaso pomoc. Pac gre zato da sem na morju spoznala tri leta starejsega fanta ki me je vsak dan gledal dokler se nisva spoznala in naprej. No pac pol sva veliko hodila ven sama tri dni zaporedoma, dvakrat mi je tudi castil pijaco,pa vsak vecer sva sla na eno plazo ki je bila v temi in cudezno me je tudi objel kar nisem pricakovala od njega, pa tut enkrat sva se za roke drzala pa gledala zvezde. No je pa res da temu fantu sem ponesreci rekla prehitro da mi je vsec in mi je reku da naj bodiva zaenkrat prijatelja. No pol ko je on sel v svoj svet jaz pa v svojega sva si veliko pisala. Pac ze dva mesca neki cutm da mi je res vsec. Sam problem je ko nevem ce on cuti enako. Problem je tudi da on zivi od mene bi rekla 3 ure voznje stran. In zdaj me neki zanima kako naj ga vprasam ce on cuti enako kot jaz, in kako ga naj vprasam ce sem mu vsec ???
hvala za v naprej
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Najprej se ti opravičujem za nekoliko pozen odgovor. Hvala ti, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo.
Sprašuješ, kako naj se s fantom pogovoriš o tem, kaj on čuti do tebe in če si mu všeč. Jaz bi ti svetovala, da uporabiš naslednjo strukturo stavka: a) najprej poveš, kaj te moti oz. kaj v tebi vzbuja neko tesnobo, stres; b) nato opišeš, kako se ob tem počutiš in c) poveš, kaj si ti želiš. Na primer: Lepo mi je bilo, ko sva skupaj preživljala čas in si mi kot oseba zelo všeč; ne vem pa kaj ti čutiš do mene, zaradi česar sem v skrbeh in negotova. Želela bi si, da se odkrito pogovoriva, kaj čutiva drug do drugega.
Če potrebuješ še kakšen nasvet, bom vesela, če se ponovno oglasiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije