Pozdravljeni
Imam dilemo ugotavljam da so mi polek fatov tudi malo ušeč punce.Imam Bff ki so ji polek fantov ušeč tudi punce in ona je meni ušeč jaz????????‍❤️‍???????? nevem kako najo ji to povem.
Hvala za odgovor
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da ugotavljaš, da so ti poleg fantov všeč punce. To velja tudi za tvojo najboljšo prijateljico, ki ti je med drugim všeč. Sedaj se sprašuješ, kako naj ji to poveš. Verjamem, da ti opisani občutki še niso povsem znani in te begajo, hkrati pa si prijetno vznemirjena, ker čutiš privlačnost do druge osebe.
Glede na to, da ti je všeč tvoja najboljša prijateljica in da si verjetno veliko zaupata, lahko enkrat začneš pogovor o tem, kar ugotavljaš pri sebi - torej o tem, da so ti všeč tudi dekleta. Ko se bosta pogovarjali o tej temi ti bo morda lažje najti prave besede, da ji poveš kako se počutiš ob njej. Dobro je da si iskrena do sebe in do nje ter se o tem dobro pogovorita, ker imata že sedaj dober odnos. V kolikor se bi ob tem počutila naprijetno, lahko razmisliš tudi o drugih načinih in okoliščinah, v katerih bi se počutila bolj sproščeno in bi lažje govorila o tem.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije
• An
Aniti
Zdravo.Najprej hvala za odgovor .ko smo pri šoli ko smo šli kdaj ven (prota ura) sma se pogovarjale pod šolskim drevesom in je rekla da sem ji jaz kod oseba,prijateljica in nasploh najbolj ušeč in radi se pogovarjava,si zaupama in se smejima.Nevem ali bo to vprašanj pokvarilo najini prijateljsvto.Problem je tudi to da nevem če se bodo norčevali iz tega ker se nasploh norčujemo iz mojih tik tok videov...
lp Aniti
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Aniti,
pišeš, da ti je prijateljica že kdaj omenila, da si ji všeč kot oseba, prijateljica oz. nasploh. Sedaj si v dvomih, če bi tvoje vprašanje lahko pokvarilo vajin odnos. Verjamem, da si postavljena v neprijeten položaj in da nisi prepričana kaj bi bilo najbolje. Na žalost ne moremo predvideti, kako bi tvoje vprašanje vplivalo na vajin odnos. Zato je na tebi, da razmisliš in pretehtaš, katera odločitev bi bila zate najbolj ugodna - to, da vztrajaš pri vajinem trenutnem poglobljenem odnosu, čeprav bi si želela kaj več ali pa da iskreno deliš kako se počutiš in s tem morebiti spremeniš vajino prijateljstvo. Verjamem, da odločitev o tem ne bo enostavna. Predlagam ti, da si vzameš čas in dobro premisliš katera odločitev bi bila zate najbolj ugodna.
Omenila si tudi, da te skrbi, če se bodo drugi norčevali iz tega, ker se tudi sicer norčujejo iz tvojih posnetkov. Verjamem, da ti je ob tem neprijetno in da se želiš izogniti takšnim opazkam. Na žalost ljudje zelo slabo sprejemajo drugačnost. Sicer se v vedno večji meri pojavlja sprejemanje te drugačnosti, vendar se še vedno pojavljajo posamezniki, ki bodo skušali na žaljiv način komentirati odločitve drugih. Zato je tukaj spet na tebi - da delaš na tem, da te ti komentarji ne bodo prizadeli. To velja za vsa področja in ne samo za tvojo usmerjenost.
Lepo te pozdravljam in ti želim veliko uspehov pri odločanju,
Urška Pisar, mag. psihologije